בלט דיסק או בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלט דיסק או בקע
    נדב
    06/03/2008

    ראשית שלום לך,

    מזה כחמישה חודשים בערך אני סובל מכאבי גב,בחודשיים האחרונים הכאבים התגברו והפכו לעזים וכאבים ביותר.

    עשיתי בדיקת סי טי וקיבלתי את התשובות,בסי טי נאמר כי אכן יש לי בלט דיסק על לחץ על השק בגובה L1-2,L2-3,L4-5

    כמו כן עשיתי צילום באגן ורשום שיש עדות לסרקואליטיס.ראשית רצתי לדעת מה ההשפעות של סרקואליטיס והאם זה גורם לכאבים??

    לאחר צילום הסי טי חזרתי לאורטופד,הוא הפנה אותי לרופא מומחה של עמוד שידרה,כאשר הגעתי אליו הוא ראה את תוצאות בדיקת הסי טי על גביי הדיסק שקיבלתי בבדיקה ,ואמר שכלל לא מדובר בבלט דיסק אלה בבקע גדול מצד שמאל הוא המליץ לבדיקת אמ אר איי ולפני הממצאים לשקול ניתוח.לאחר מכן הופנתי דרך משיהו לרופא ממוחה נוסף רופא צבאי דרך אגב (אני חייל) אבל רופא זה אמר שלא מדובר בבקע אלה רק בבלט קל. עכשיו אני לא יודע מה לעשות האם לעשות את האמ אר איי? מה אני אמור לעשות בשלב זה?? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלט דיסק או בקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלבול מושגים

    ד''ר דוד נויפלד
    07/03/2008

    בקע/בלט של מה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו