מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח בקע שנכשל?ענבר אלוני14/04/2013
לפני 10 ימים עברתי ניתוח בקע טבורי באסותא. הבקע קטן (1-2) ס"מ ונעשה שימוש ברשת.
חמישה ימים לאחר הניתוח הגעתי לביקורת רופא והורדת התחבושות גילתה טבור פנימי ויפה (אמנם פצוע עדיין מהניתוח, אבל ההחלמה הייתה תקינה).
יומיים לאחר מכן, תוך שעה , באמצע היום, חזר הטבור לצורתו המקורית והבולטת כשמרכזו אדום.
הרופא המנתח מבקש להמתין לתום 3 חודשי ההחלמה כדי לדעת במה מדובר, ועד אז "לא יכול לומר דבר".
חשוב לציין שלאחר הניתוח חליתי ואני חוששת שהשיעולים שמהם לא יכולתי להמנע כחלק מהמחלה, "עשו את העבודה".
עם זאת, בזמן שיעול, הטבור אינו "קופץ" החוצה כמו שנהג לעשות טרם הניתוח, ואני מקפידה לתמוך באזור על ידי לחץ עם כף היד, בזמן השיעולים.
השאלה שלי - מהן האפשרויות? מהי הסבירות שמדובר במשהו ש'יסתדר מעצמו'? האם יש סיכוי שזהו חלק מתהליך נורמטיבי של החלמה והטבור יחזור להיות כשהיה אחרי הניתוח? הנפיחות הבולטת מרגישה כמו רקמת שומן עליונה שקפצה לה חזרה החוצה, האם יתכן שבתום 3 חודשי ההחלמה יהיה צורך בניתוח נוסף, אולי קוסמטי, להשבת השקע שכבר היה?
אודה לכם על כל אינפורמציה שתוכלו לתת לי...
תודה,
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בקע שנכשל? - תגובה
ד''ר דוד נויפלד14/04/2013יכול להיות שאכן השבר חזר עם השיעולים אבל העובדה שהושמה רשת, אם היא הושמה היטב, מקטינה את הסיכוי.
יכול להיות ואף יותר סביר, שחלה הצטברות נוזלים שפרצו החוצה או שהתפוצץ נים דם כתוצאה מהשיעול ואכן תוך מספר שבועות הכל יסוג.
בכל מקרה, בשלב זה אין מה לדבר על ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה והמרגיעה
ענבר אלוני14/04/2013המקום אכן לא "מתנהג" כמו בקע. אם הבנתי נכון - אם זה לא בקע חוזר זה רק אחת משתי האפשרויות? יש אפשרות למשהו אחר, אולי שרקמה שומנית השתחררה מהתפרים(למרות שהבקע לא נפתח)?
מצטערת על השאלות החוזרות, אני לא לחוצה, רק מנסה לראות את התמונה המלאה...
שוב תודה!!!
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה והמרגיעה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד15/04/2013בטבור אין רקמה שומנית. יכול להיות רק שומן שמתפרץ החוצה, אבל אז זה בקע.
בשלב כ"כ מוקדם אין טעם להתעסק בזה לא פיזית ולא נפשית. סבלנות וקור רוח.
אני יודע שקשה אבל אין ברירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

