ניתוח בקע שנכשל?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בקע שנכשל?
    ענבר אלוני
    14/04/2013

    לפני 10 ימים עברתי ניתוח בקע טבורי באסותא. הבקע קטן (1-2) ס"מ ונעשה שימוש ברשת.

    חמישה ימים לאחר הניתוח הגעתי לביקורת רופא והורדת התחבושות גילתה טבור פנימי ויפה (אמנם פצוע עדיין מהניתוח, אבל ההחלמה הייתה תקינה).

    יומיים לאחר מכן, תוך שעה , באמצע היום, חזר הטבור לצורתו המקורית והבולטת כשמרכזו אדום.

    הרופא המנתח מבקש להמתין לתום 3 חודשי ההחלמה כדי לדעת במה מדובר, ועד אז "לא יכול לומר דבר".
    חשוב לציין שלאחר הניתוח חליתי ואני חוששת שהשיעולים שמהם לא יכולתי להמנע כחלק מהמחלה, "עשו את העבודה".
    עם זאת, בזמן שיעול, הטבור אינו "קופץ" החוצה כמו שנהג לעשות טרם הניתוח, ואני מקפידה לתמוך באזור על ידי לחץ עם כף היד, בזמן השיעולים.

    השאלה שלי - מהן האפשרויות? מהי הסבירות שמדובר במשהו ש'יסתדר מעצמו'? האם יש סיכוי שזהו חלק מתהליך נורמטיבי של החלמה והטבור יחזור להיות כשהיה אחרי הניתוח? הנפיחות הבולטת מרגישה כמו רקמת שומן עליונה שקפצה לה חזרה החוצה, האם יתכן שבתום 3 חודשי ההחלמה יהיה צורך בניתוח נוסף, אולי קוסמטי, להשבת השקע שכבר היה?

    אודה לכם על כל אינפורמציה שתוכלו לתת לי...

    תודה,
    ענבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בקע שנכשל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בקע שנכשל? - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    14/04/2013

    יכול להיות שאכן השבר חזר עם השיעולים אבל העובדה שהושמה רשת, אם היא הושמה היטב, מקטינה את הסיכוי.
    יכול להיות ואף יותר סביר, שחלה הצטברות נוזלים שפרצו החוצה או שהתפוצץ נים דם כתוצאה מהשיעול ואכן תוך מספר שבועות הכל יסוג.
    בכל מקרה, בשלב זה אין מה לדבר על ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המהירה והמרגיעה

    ענבר אלוני
    14/04/2013

    המקום אכן לא "מתנהג" כמו בקע. אם הבנתי נכון - אם זה לא בקע חוזר זה רק אחת משתי האפשרויות? יש אפשרות למשהו אחר, אולי שרקמה שומנית השתחררה מהתפרים(למרות שהבקע לא נפתח)?

    מצטערת על השאלות החוזרות, אני לא לחוצה, רק מנסה לראות את התמונה המלאה...


    שוב תודה!!!
    ענבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המהירה והמרגיעה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    15/04/2013

    בטבור אין רקמה שומנית. יכול להיות רק שומן שמתפרץ החוצה, אבל אז זה בקע.
    בשלב כ"כ מוקדם אין טעם להתעסק בזה לא פיזית ולא נפשית. סבלנות וקור רוח.
    אני יודע שקשה אבל אין ברירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו