אבקש לישאול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבקש לישאול
    איציק
    17/06/2015

    שלום רב , נותחתי לבקע מיפשעתי דו צדדי בלפרוסקופיה, לפני כ16 יום, אני מאוד מקפיד להיזהר, ולשמור על ההוראות של ההגבלה למשל להרמת מישקל,
    הבעיה היא שאני לבד, ועליי לידאוג להכל בעצמי,
    היום ערכתי קניה בסופר הקרוב,לשם הגעתי עם עגלה קטנה של 4 גלגלים,פיזרתי את המוצרים בדיי הרבה שקיות,כדיי שבכל שקית לא יהיה משקל משמעותי אבל בסך הכך היא הייתה מלאה, ודיי כבדה,
    בחזרה ביציאה מהמעלית סובבתי אותה לכיוון הרצוי, ושמתי לב שגלגל אחד, התרומם באויר, לשתיים שלוש שניות , כלומר כנראה הרמתי את הצד הזה לזמן מה,
    אחר כך הרגשתי משהו מציק לי, מין לחץ בבטן, ותחושה מציקה , כאב מסוים , לא חזק בצד הבקע,
    טבעי שאני חושש שאולי ההרמה הקצרה הזו עשתה משהו שם בפנים, האם זה סביר שכן , זה עשה משהו?זה יכול לגרום פגיעה לתוצאת הניתוח שהיה?
    איך אדע אם משהו ניפגע, מתוצאת הניתוח? ואם חלילה כן, מה לעשות בעיניין? באם כן קרה משהו האם זה לא ישתפר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבקש לישאול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבקש לישאול - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    18/06/2015

    הסיכוי שנגרם לך נזק שואף לאפס..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו