סיבוך של ניתוח הרניה שהסתכם עד כה בשלושה ניתוחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבוך של ניתוח הרניה שהסתכם עד כה בשלושה ניתוחים
    חן כהן
    01/03/2016

    שלום רב!

    לפני כשנה עברתי ניתוח בקע טבורי שהסתבך לתופעה של סרומה וקולקצית נוזלים בבטן.
    לאחר כחודשיים הוחלט על ניתוח נוסף שבו הרופא הוציא את הרשת מדופן הבטן והכניס אותה יותר פנימה. גם לאחר הניתוח הזה עם חיבור לנקז הסיפור לא נגמר והבטן התמלאה בסרומה. עברתי לבית חולים רוטשילד ששם הוחלט באותו היום על ניתוח דחוף עקב זיהום בבטן אבל בלי להוציא את הרשת. הייתי מחוברת לואק כשלושה חודשים עד שהפצע נסגר. המשיכו להיות לי כאבים באזור הניתוח עשיתי סי.טי ואולטראסאונד שהדגימו כשלוש ס"מ קולקציה והרופא אמר שנוצרה לי בצקת. טופלתי באנטיביוטיקה כ-10 ימים ושוב לאחר כחודש חזרתי עקב כאבים מתמשכים. הרופא שלי המליץ לי לנסות לחזור לשגרה ולא לעשות ניתוח נוסף אלא אם המצב יחמיר.

    אודה לחוות דעת שלכם, תודה מראש כהן חן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבוך של ניתוח הרניה שהסתכם עד כה בשלושה ניתוחים - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    02/03/2016

    הסיפור שלך מאד לא שגרתי ולא לגמרי מובן. בבקע טבורי אין מספר אפשרויות למיקום הרשת. לא מבין מה זה הבטן התמלאה בסרומה-התיאור מתאים יותר לזיהום תוך בטני. קולקציה של 3סמ לא מחייבת טפול ניתוחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו