אי ודאות לגבי הרניה(או בקע) קילה-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי ודאות לגבי הרניה(או בקע) קילה-
    אברהם אריה
    09/06/2008

    ערב טוב רופאים מכובדים
    ביום א עבדתי חצי יום והרגשתי כאבים באשך הימני שהקרין באלכסון קצת למעלה למותן אך יותר רחוק מהמותן
    כשישבתי זה נרגע ועכשו לאחר יותר מ-30 שעות לא כואב לי כלל ואני מתפקד כרגיל!! לא כאב ולא כלום!!(משהו אישי מאוד-אשתי בהריון מתקדם חודש שביעי ובשמירת הריון-ולא קיימתי יותר מחודש יחסי מין בכל צורה שהיא)האם ייתכן שזאת הסיבה?
    אם לא אז מהם הסימפטומים המדוייקים ללא ספק של הרניה?
    אין לי שום בליטה ולא כואב כלל לא באשך ולא בבטן ולא כלום ממש רגיל!!
    האם כתוצאה ממנוחה ההרניה או הכאבים פוסקים לחלוטין??
    האם מומלץ ללכת לאורולוג אעפ"י שזה נפסק?
    בתודה רבה מראש ובברכה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחמת הספק...

    ד''ר דוד נויפלד
    15/06/2008

    קודם כל, אם הכל עבר אתה בריא. אם יחזרו התופעות, עליך להבדק, גם ע"י כירורג וגם ע"י אורולוג.
    הדבר החשוב ביותר שעליך להבין הוא שאין דברים מוחלטים ברפואה ואין שחור/לבן אלא הרבה גוונים של אפור!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו