כאבי בטן כתוצאה מבקע?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן כתוצאה מבקע?
    סמדר
    16/06/2008

    אני בת 37, חודש וחצי לאחר לידה שלישית. עברתי לידה רגילה אך מאד קשה. הופעל לחץ כבד על כל אזור הבטן התחתונה. מייד לאחר הלידה הרגשתיי כאבים מימין לטבור ואמרו לי שזו התכווצות של הרחם. הכאבים נמשכו ומחימירים מיום ליום (בהתחלה היו התקפי כאב ועכשיו כואב כל הזמן) . קשה לי ללכת ורק במנוחה יש לי הקלה אם כי אני מתפקדת כמעט כרגיל (מחוסר ברירה). רופא כירורג אמר לי שיש לי שבר בטבור.
    השאלות: האם שבר בטבור עשוי לגרום לכאבים כאלו שיקשו אף על הליכה?
    האם זה יכול לחלוף מעצמו?
    האם ישנה בדיקה שעשוי לאתר באופן מדוייק כי מדובר בשבר?
    האם ניתן לדחות הניתוח או שחשוב לא להזניח?

    בברכה
    סמדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן כתוצאה מבקע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמדר

    פרופ' זאב דרזניק
    17/06/2008

    שבר בטבור אומנם שכיח יותר בנשים ולאחר לידות.
    לאיבחון צריך בייעוץ של מומחה בתחום זה. בדיקה מיקצועית מספיקה לאבחנה מדוייקת.
    אם אומנם מדובר בשבר בטבור שגורם לכאבים מומלץ לנתח ולא לדחות.
    פרטים נוספים תמצאי באתר של הרניה טופ קליניק באינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו