הווצרות בקע לאחר נתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הווצרות בקע לאחר נתוח
    יופי אבנר
    14/07/2008

    לפני שלוש שנים עברתי נתוח לכריתת שלפוחית השתן והפרוסטטה בגלל גילוי סרטן בכיס השתן.לאחר הכריתה של כיס השתן בנה המנתח(פרופסור בניאל)כיס שתן משוחזר ממעי דק. לפני כשנה וחצי עברתי נתוח תוספתן ואחריו נוצר לי בקע דוקא בצלקת הנתוח הקודם שלפני שלוש שנים. לפני חודש במסגרת בקורת שנתית עברתי צלוםC.T ובו דווח על מיקום וסוג הבקע להלן הממצא "צלקת ניתוחית בקו האמצע עם בקע מוגבל בצלקת הנתוח וחדירת לולאת מעי דק שטוחה לבקע זה (povh)" כתוצאה מהבקע נוצרה לי מעין שלפוחית בדופן הבטן הגובה של כ-3 ס"מ שאלותי 1.האם ניתן באמצעות חגורה לעצור את המשך גדילת הבקע ואיזה סוג חגורה 2.האם נתוח יעזור לכך ובאיזה שלב של הבקע בתודה מראש אבנר יופי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הווצרות בקע לאחר נתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע לאחר ניתוח

    ד''ר דוד נויפלד
    14/07/2008

    חגורה לא תעזור.
    צריך לתקן משתי סיבות: א. משתרבב לשם מעי שעלול להכלא ואז יכול להיות מצב שיהיה צורך בתיקון דחוף. ב. זה ימשיך לגדול וככל שיגדל יקשה על התיקון ויקטין את סיכויי ההצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו