לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח
    בקע
    08/08/2008

    שלום. לאחר ניתוח בקע פתוח עם רשת,התנפח מאוד האשך בצד הניתוח,עם שטף דם,נוזלים וכאבים.הנפיחות הגדולה ירדה במשך הזמן ביחד עם שטף הדם והנוזלים.אבל כיום,12 יום לאחר הניתוח,האשך עדיין נפוח ביחס למצבו הרגיל,כבד,ועם כאבים במגע באזורים מסויימים בו. 1.תוך כמה זמן מיום הניתוח אמורה להעלם הנפיחות במצב תקין? 2.מה גורם לנפיחות,והאם זה גורם נזק לאשך? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח

    פרופ' זאב דרזניק
    10/08/2008

    1.זה יכול להיות רק דימום שייספג תוך כחודש.
    2. זה יכול גם להיות כתוצאה של פגיעה בזרימת הדם לאשך וממנו ואז יתכן נזק לאשך.
    בשני המיקרים צריך להמתין בין 1-3 חודשים מהניתוח להערכה מחודשת.
    כדי לדעת מיידית אם קיים נזק לאשך מומלץ לבצע אולטרהסאונד דופלר של האשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך

    מודאג
    13/08/2008

    תודה רבה על התשובה. ביצעתי u.s אשכים. (לא כתוב דופלר בתשובה.זאת הבדיקה הנכונה?או שלא חייב להיות כתוב דופלר?) תוצאות הבדיקה: ........... בדיקה עלקולית של האשכים: אשך שמאלי בגודל ומרקם תקין. נוזל בכמות קטנה בשק האשכים. הבלטה של אפנדיקסטסטיס עד 8 מ"מ. בצקת ברקמות רכות של סקרוטום משמאל. קיים זרימה עורקית תקינה בשני האשכים. ......... אני רוצה לציין שהאשך השמאלי עדיין נפוח ביחס למצבו הרגיל,עם כאבים במגע במקומות מסויימים בו. 1.מה אומרות תוצאות הבדיקה? 2.ניגרם נזק? 3.האם אפשר להציל את המצב,ואיך,ובאיזה דחיפות? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאג

    פרופ' דרזניק
    15/08/2008

    ע''פ התשובה יש זרימת דם טובה לאשכים. על כן אינך צריך להיות מודאג מאחר ומדובר בהצטברות של דם. זו תיספג במהלך החודשיים הקרובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד פרטים

    ושאלה נוספת
    17/08/2008

    תודה רבה. היתה הצטברות של דם בשק האשכים.(אני הגדרתי את זה נוזלים) לאחר הניתוח האשך עצמו התנפח מאוד,ונוצר גם גוש נוזלי בתחתית שק האשכים,בין שני האשכים. כל שק האשכים נהפך ליחידה אחת נפוחה,עם שטף דם,רגישה וכואבת מאוד . לאט לאט הגוש התקשה,התייבש ונעלם,גם הנפיחות באשך קצת ירדה,אבל הוא נישאר גדול יותר מהרגיל וכואב במגע מסויים. הלכתי לאורולוג שאמר לי שיש מים באשך.(אני מבין שזו לא תופעה שכיחה לאחר ניתוח בקע) אני דואג מאשך אטרופי,קראתי על אנשים שהאשך התנפח להם אחרי ניתוח,לא אובחנה הבעיה,ולאחר זמן הנפיחות ירדה ונוצר נמק.אני מבין שמה שחשוב זאת זרימת הדם.ובכל זאת,אני מבחינתי רוצה לכסות את הנושא בזמן ומכל הכיוונים. 1.כשנוצר נזק שמוביל לאשך אטרופי(ללא קשר למצב שלי)וכשמאבחנים את זה בזמן,האם יש אפשרות כירורגית לתקן את הבעיה ולהציל את האשך? 2.ממה נוצרים המים באשך,ומה הסיכון לאשך מהתפתחות כזו לאחר ניתוח בקע? זאת בכל זאת כבר תקופה ארוכה של נפיחות. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו