מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר ניתוחבקע08/08/2008
שלום. לאחר ניתוח בקע פתוח עם רשת,התנפח מאוד האשך בצד הניתוח,עם שטף דם,נוזלים וכאבים.הנפיחות הגדולה ירדה במשך הזמן ביחד עם שטף הדם והנוזלים.אבל כיום,12 יום לאחר הניתוח,האשך עדיין נפוח ביחס למצבו הרגיל,כבד,ועם כאבים במגע באזורים מסויימים בו. 1.תוך כמה זמן מיום הניתוח אמורה להעלם הנפיחות במצב תקין? 2.מה גורם לנפיחות,והאם זה גורם נזק לאשך? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח
פרופ' זאב דרזניק10/08/20081.זה יכול להיות רק דימום שייספג תוך כחודש.
2. זה יכול גם להיות כתוצאה של פגיעה בזרימת הדם לאשך וממנו ואז יתכן נזק לאשך.
בשני המיקרים צריך להמתין בין 1-3 חודשים מהניתוח להערכה מחודשת.
כדי לדעת מיידית אם קיים נזק לאשך מומלץ לבצע אולטרהסאונד דופלר של האשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
מודאג13/08/2008תודה רבה על התשובה. ביצעתי u.s אשכים. (לא כתוב דופלר בתשובה.זאת הבדיקה הנכונה?או שלא חייב להיות כתוב דופלר?) תוצאות הבדיקה: ........... בדיקה עלקולית של האשכים: אשך שמאלי בגודל ומרקם תקין. נוזל בכמות קטנה בשק האשכים. הבלטה של אפנדיקסטסטיס עד 8 מ"מ. בצקת ברקמות רכות של סקרוטום משמאל. קיים זרימה עורקית תקינה בשני האשכים. ......... אני רוצה לציין שהאשך השמאלי עדיין נפוח ביחס למצבו הרגיל,עם כאבים במגע במקומות מסויימים בו. 1.מה אומרות תוצאות הבדיקה? 2.ניגרם נזק? 3.האם אפשר להציל את המצב,ואיך,ובאיזה דחיפות? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאג
פרופ' דרזניק15/08/2008ע''פ התשובה יש זרימת דם טובה לאשכים. על כן אינך צריך להיות מודאג מאחר ומדובר בהצטברות של דם. זו תיספג במהלך החודשיים הקרובים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים
ושאלה נוספת17/08/2008תודה רבה. היתה הצטברות של דם בשק האשכים.(אני הגדרתי את זה נוזלים) לאחר הניתוח האשך עצמו התנפח מאוד,ונוצר גם גוש נוזלי בתחתית שק האשכים,בין שני האשכים. כל שק האשכים נהפך ליחידה אחת נפוחה,עם שטף דם,רגישה וכואבת מאוד . לאט לאט הגוש התקשה,התייבש ונעלם,גם הנפיחות באשך קצת ירדה,אבל הוא נישאר גדול יותר מהרגיל וכואב במגע מסויים. הלכתי לאורולוג שאמר לי שיש מים באשך.(אני מבין שזו לא תופעה שכיחה לאחר ניתוח בקע) אני דואג מאשך אטרופי,קראתי על אנשים שהאשך התנפח להם אחרי ניתוח,לא אובחנה הבעיה,ולאחר זמן הנפיחות ירדה ונוצר נמק.אני מבין שמה שחשוב זאת זרימת הדם.ובכל זאת,אני מבחינתי רוצה לכסות את הנושא בזמן ומכל הכיוונים. 1.כשנוצר נזק שמוביל לאשך אטרופי(ללא קשר למצב שלי)וכשמאבחנים את זה בזמן,האם יש אפשרות כירורגית לתקן את הבעיה ולהציל את האשך? 2.ממה נוצרים המים באשך,ומה הסיכון לאשך מהתפתחות כזו לאחר ניתוח בקע? זאת בכל זאת כבר תקופה ארוכה של נפיחות. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

