ניתוח בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בקע
    נירית
    17/08/2008

    לפני כחודש וחצי בעלי עבר ניתוח בקע מפשעתי באמצעות פתיחת בטן. בפני מס' שאלות: 1. לפני כיומיים, בדיוק כשחשבנו שהנפיחות ירדה, התנפח האזור חזרה והוא מרגיש מאוד קשה - האם זה טבעי? האם ייתכן שהרשת תיקרע-במידה וכן מה מרגישים? 2. כשבועיים לאחר הניתוח יצאו לו באזור הבטן סימנים אדומים, האם ייתכן שזו תופעה שקשורה בניתוח? הרופא המנתח העיף מבט זריז ביותר בביקורת וטען שאין שום קשר. אשמח רק לדעת האם זה שווה בדיקה ואם כן מול מי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בקע

    ד''ר דוד נויפלד
    18/08/2008

    אחד מאיתנו לא מבין! מה זה פתיחת בטן? ומה "סימנים אדומים באזור הבטן"? מה זה "זריז ביותר"?
    לגבי הרשת - אין סיכוי שהיא תקרע! היא יכולה להנתק ממקומה אם עושים מאמצים יתרים מיותרים ולכן יש להזהר. התנפחות באזור הניתוח היא שכיחה במיוחד כשיש רשת. יכול להיות הצטברות של דם ויכול להיות נוזלים תגובתיים. בינתיים - לא לגעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו