הרניה ומעל ממש ניתוח קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרניה ומעל ממש ניתוח קיסרי
    כהן אורלי
    02/09/2008

    שלום! הנני בת 35 ולפני שמונה שנים בדיוק עברתי ניתוח קיסרי שהוא מאוד נמוך, (עדיין יכולה ללכת עם בקיני) וזה המזל,גילוי לי לפני כשבוע הרניה בצד השמאלי שמתחת לניתוח, השאלות שלי הן: 1. האם הניתוח הבקע יהיה בדיוק איפה שהקיסרי או במקום אחר |(מדברת על ניתוח פתוח) לא רוצה עוד סימן רוצה עדיין ללכת עם בקיני אני עדיין צעירה. 2. האם כשארצה להיכנס להריון, ואולי גם יהיה ניתוח קיסרי בלידה, הבקע יהווה בעיה לאחר שעברתי גם קיסרי וגם ניתוח בקע ולבסוף שוב ניתוח קיסרי , זה אומר יותר משלושה פעמים ואולי יותר. אשמח לתשובה מהירה, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרניה וניתוח קיסרי

    ד''ר דוד נויפלד
    03/09/2008

    אם כ"כ נמוך צריך להבדיל שבר בצלקת משבר מפשעתי.
    אם בצלקת הרי שבד"כ נכנסים באותו החתך.
    אם מפשעתי, הרי שנמוך יותר.
    אין מה לעשות, צריך לחיות עם מה שיש. רצוי לתקן השבר לפני ההריון הבא, כי יכול להפריע לך ואז לא רצוי להנתח בזמן ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו