הרניה תבורית אחרי הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרניה תבורית אחרי הריון
    לנה
    23/09/2008

    שלום, אני בת 29 ילדתי לפני חודשיים לידה רגילה. עשיתי בדיקת שד אצל כירורג ובעת הבדיקה הוא שם לב שיש לי הרניה תבורית, קטנה כשני סנטימטרים.. מתי מומלץ לעשות ניתוח - אני מתכננת עוד לידות בשנים הקרובות. האם אני יכולה להיתאמן - כגון כפיפות בטן, אירובי - זה לא יחמיר את המצב? אהבנתי שהרניה מצביעה על שרירי בטן חלשים - איך אפשר לחזק אותם? מבחינת מאמץ פיזי- מאיזה פעולות עלי להימנע עד הניתוח בכדי לא להחמיר את המצב? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרניה תבורית אחרי הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרניה טבורית

    ד''ר דוד נויפלד
    26/09/2008

    הרניה טבורית היא דפקט ברקמת החיבור של דופן הבטן באזור הטבור ואינה קשורה לשרירים. "טיפול" בשרירים הוא טוב באופן כללי אבל לא ישפר את מצב ההרניה.
    פעילות שמעלה את הלחץ התוך בטני כמו הרמת משאות או משקולות תסכן או תחמיר את ההרניה. זה נכון גם לגבי הריון, ורצוי לתקן לפני ההריון הבא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו