בקע משפשתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע משפשתי
    ליאת
    24/10/2008

    שלום רב, בת 29 מזה כ 10 שנים סובלת מכאבים בבטן הימנית התחתונה. בעבר נאמר לי כי מדובר בדלקות חוזרות בשטן ולכן ישנם את הכאבים, ביצעתי בירור אורולוגי וגניקולוגי מקיף שלא העלה דבר. לאחר פניה לגסטרולוג הומלץ לי לבצע שוב אולסטרסאונט בטן תחתונה, בבדיקה - הוגדם בקע מפשעתי מימין המכיל בתוכו שומן אומנטלי. תור לרופא כירורג יש לי בשבוע הבא. יש לציין כי אני מאוד חוששת מניתוח היות ובסך הכל אני מרגישה בריאה ויכולה לתפקד. הכאבים הם בעיקר בבטן לאחר אכילה או מאמץ פיזי כלשהו (לא במפשעה). האם למרות כל זאת מומלץ לבצע ניתוח או שניתן לדחותו, אני עדין ללא הריונות ולידות. דבר אחרון - מהם הסיכונים שיכולים להיות אם לא מבצעים ניתוח. תודה רבה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע משפשתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע מפשעתי

    ד''ר דוד נויפלד
    24/10/2008

    מצד אחד את אומרת שאת סובלת כבר 10 שנים ומצד שני את טוענת שאת בריאה - אז מה האמת?
    אם אכן קיים בקע והוא גורם לסימפטומים (כאבים) יש הוריה לתיקון. מה עוד שאת מדברת על הריונות ולידות אשר רק יחמירו את המצב. מסקנה - רצוי עכשיו כשאת בריאה! מעבר לכך - עפ"י התיאור יש חשש לכליאה של המעי. אבל ההחלטה כרגע היא בידך! ( ד"א - שתן ולא שטן, גסטרואנטרולוג ולא גסטרולוג, אולטראסאונד ולא אולטראסאונט).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו