בקע טבורי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע טבורי
    עדי ב.
    10/11/2008

    שלום, אובחן אצלי בקע טבורי חוזר באורך 0.5 ס"מ(לאחר שני ניתוחי בקע ללא רשת), לאחר לידה רגילה. 1. האם כדאי לבצע ניתוח עכשיו או שניתן לדחות אותו לאחר הריון נוסף (כרגע בקע לא כלוא- בתקווה שכך ישאר). הבנתי שלאחר הריון כאשר הרקמות מתרחבות וזה יכול להוביל לבקע נוסף. 2. מה המשקל שניתן להרים לאחר ניתוח (מדאגה לטיפול בתינוק). 3. האם כדאי לשים רשת ואיזה סוג רשת? 4. האם קיימות רשתות נספגות בארץ ואם כן איזה ובאיזה ביה"ח? 5. על איזה רשת ושיטה (לפרוסקופיה/ רגיל/אחר) אתה ממליץ במקרה זה ( בקע קטן וחוזר)? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע טבורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע טבורי

    ד''ר דוד נויפלד
    11/11/2008

    1. לפי התיאור אפשר לחכות אבל כיוון שתזדקקי לרשת בלאו הכי אולי עדיף עכשיו עם יש מרווח מספיק עד ההריון - הייתי ממליץ כחצי שנה.
    2. בחודש הראשון לא להרים בכלל ובחודש השני, עד חמישה ק"ג. אח"כ אפשר חופשי, בהדרגה.
    3. את בהחלט תזדקקי לרשת. 4. למיטב ידיעתי רשת נספגת יש בכל בתי החולים אבל היא לא מתאימה לניתוח לאפרוסקופי. 5. אישית, אני מעדיף את השיטה הפתוחה, פחות ניתוח. לגבי סוג הרשת, זה תלוי במנתח ובהעדפותיו האישיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו