רמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמי
    רמית
    29/11/2008

    שלום שחקן כדורגל כאבים באיזור תעלת המפשעה ימין כבר חודש. בהתחלה הרופא והפיזוטרפיסט חשבו שיש קרע באדקטור לונגוס אבל לאחר שלא חל שיפור בכלל לאחר 4 שבועות של מנוחה, טיפול פיזיוטרפי אינטנסיבי ובכדורים גילו באולטראסאונד שיש לי בקע של ספורטאים. לפי מה שהבנתי הטיפול הוא אך ורק ע"י ניתוח שכן אפילו מנוחה ממושכת לא מעלימה את הכאב. שאלותיי : 1.איזה ניתוח עדיף פתוח או לפרוסקופי וכמה זמן מנוחה עד חזרה לאימונים? 2.האם להמשיך לשחק על הכאב יכול ליצור נזק גדול יותר? 3.שמעתי שיש בגרמניה מרכז רפואי ייחודי בהנהלת ד"ר אולריקה מושבק שמתמחה בניתוחי בקע בשיטה מיוחדת שבה גם חוזרים יותר מהר לפעילות וגם תוצאות הניתוח מצוינות. האם שמעת על הרופא הזו ואם כן איך אפשר להגיע אליה? תודה מראש על היחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמי

    ד''ר דוד נויפלד
    30/11/2008

    קודם כל צריך לבצע אולטראסאונד ע"י משהו שיודע לאבחן הרניה של ספורטאים שכן זה מצב מאד מוקדם שצריך לדעת איך לאבחנו.
    ההעדפה שלי במקרים כאלה היא לניתוח פתוח כי בשלב זה זה לא שבר מלא אלא חולשה של ריצפת התעלה ואת זה קל יותר לתקן מלפנים.
    אפשר לחזור לפעילות הדרגתית תוך שבוע, שבועיים מהניתוח תוך השגחה יתרה לא להפעיל סטרס מיותר במקום הניתוח.
    לא מכיר קליניקות בגרמניה, מלבד הקבוצה מאאכן, שמתמחה בתיקוני שברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו