ניתוח הרניה לחולה לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח הרניה לחולה לב
    בן
    30/11/2008

    ד"ר נויפלד שלום רב אבי בן 75 עבר ארוע לב קשה לפני כארבע חודשים. במהלך אישפוזו צונטר והוכנסו סנטים ללא תרופה. לאחר כחודש צונטר שוב הפעם בעורקים נוספים. מאז הארוע תפקוד הלב הינו ירוד במידה בנונית עד קשה. מידי יום נוטל כדורים ללחץ דם וכדורים לדילול דם. לפני כמה ימים אושפז לאחר כאבים עזים כתוצאה מהרניה. ככל הנראה שרירי הבטן נחלשו באופן משמעותי כתוצאה מן הארוע הלבבי בנוסף לתכיפות גדולה לשירותים. הכירורג הצליח להחזיר את החלק אשר יצא החוצה וזאת ללא התערבות כירורגית אך לדעתו אין מנוס לניתוח בשלב זה. האם לנוכך אי ספיקת הלב, הירידה במשקל והחולשה כללית של אבי יש לדעתך העדפה על ניתוח לפרוסקופי לעומת ניתוח בהרדמה מלאה? עיקר החשש שלי הוא מן ההרדמה מלאה ומצב הלב של אבי. תודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח הרניה לחולה לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר

    ד''ר דוד נויפלד
    30/11/2008

    ניתוח לאפרוסקופי הוא בהרדמה מלאה (בד"כ) ולכן עדיף ניתוח פתוח בהרדמה חלקית.
    לפני כן יש לדבר עם הקרדיולוג תוך הדגשה של העובדה שהוא בסיכון לניתוח דחוף שיכול להרוג אותו!
    בנוסף יש לברר את מערכת העכול התחתונה (...יציאות מרובות??).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו