בקע חוזר וכאבים איומים..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע חוזר וכאבים איומים..
    רותם
    06/12/2008

    ערב טוב ד"ר! הינני בשבוע 25 במעקב בביה"ח בהריון בסיכון גבוה עקב הימצאות נוגדנים בדם ANTI c בעקבות תאונת דרכים קשה שעברתי שלאחריה קיבלתי עירויי דם.בנוסף,בעקבות תאונת הדרכים עברתי ניתוח בטן גדול להצלת חיים שבמהלכו הורידו לי חלק מהמעי והטחול.לפני כמעט שנה עברתי ניתוח בטן גדול שוב לאורך כל הבטן בעקבות הרניה/שבר ענק שהיה לי מהטבור ומטה ושמו לי רשת על כל הבטן מכיוון שבזמן הניתוח מצאו בקעים לכל אורך הבטן.בנהלך החודשים האחרונים אני סובלת מכאבים איומים ההולכים ומתגברים ככל שמתקדם ההריון כאשר בחודש וחצי ההאחרונים הכאבים מגיעים בהתקפים יומיומיים הגורמים לי להקאות ואף לסף עילפון בגלל עוצמתם.נשלחתי דחוף לכירורג ולדבריו למרות הרשת,יש לי הרניה גדולה באזור המעיים והמעי כלוא וזה מה שגורם לכאבים הנוראיים האלו.הוא אמר שכרגע עדיף לא לנתח אלא לסחוב את ההריון כמה שיותר בשאיפה לשלב ניתוח בטן גדול עם הקיסרי(ניתוח גדול בעקבות ההיסטוריה שלי..). האם לאור פירוט מצבי אני זקוקה לדעתך לשמירת הריון? אודה על חוות דעתך תודה מראש רותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע חוזר וכאבים איומים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך את חושבת??

    ד''ר דוד נויפלד
    08/12/2008

    מבחינת ההריון עצמו, אינני יודע. מבחינתך, נראה לי שאת צריכה לבלות את רוב זמנך במיטה ללא מאמצים כלשהם ולקוות לטוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו