הרניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרניה
    דני
    27/12/2008

    לאחרונה עשיתי אולטרסאונד בעקבות חשד לבקע. באולטרסאונד לא אובחן בקע. הנפיחות בצד שמאל גדלה ולכן נבדקתי באופן פרטי אצל כירורג אשר איבחן לדבריו, בקע גדול בשמאל וקטן בימין. הנפיחות בצד שמאל די גדולה אבל לא כואב לי במקום עצמו. יש לי כאבים חזקים מאד מאד בחיבור בין הירך לגב אשר התחילו בסמוך לאיבחון הבקע ומופיעים רק כאשר אני מעמץ את איזור המפשע. האם יש קשר בין הדברים? האם אני חייב לעשות ניתוח דחוף או אפשר להמתין, איזה סיבוכים יכולים להתעורר/ להתפתח במידה וממתינים יותר מדי?. שאלה אחרונה: לאחר כמה זמן אפשר לחזור לעבודה משרדית ( ללא מעמץ גופני בכלל)? אני ממש לא יכול להיעדר מהעבודה בחודש הקרוב. ( אני הבעלים של העסק). תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרניה...

    ד''ר דוד נויפלד
    29/12/2008

    לא נשמע לי שההרניה, אם היא קיימת היא מקור הכאבים.
    כ"כ, לא נראה לי שהמצב דחוף.
    באשר לחזרה לעבודה משרדית, וללא כל מאמץ גופני, הרי שניתן תוך שבוע, עשרה ימים, תלוי איך שתרגיש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו