כאב לא מובן באזור FEMORAL TRIANGLE

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב לא מובן באזור FEMORAL TRIANGLE
    ד'
    14/01/2009

    מזה כמספר שבועות אני סובל מכאבים עמומים באזור הירך. הכאבים תחילה היו כמעט ולא מורגשים, והופיעו בעיקר במאמץ, ובמנוחה בכלל לא. כיום הם כבר מורגשים יותר בזמן מאמץ ולפעמים גם כשאני לא בפעילות. הכאבים הם ממש מתחת ל-INGUINAL LIGAMENT, בצד מדיאלי. כלומר באזור בערך של שריר PECTINEUS ו ADDUCTOR LONGUS. הכאבים מופיעים בעיקר בזמן תרגילים לשריר הבטן, הרמת משקל תו"כ התכופפות, ביצוע EXTENSION בגב תו"כ בעיטה בכדור. אני עוסק בפעילות ספורטיבית- מתאמן בהרמת משקלים פעמיים בשבוע ורץ 3-4 פעמים בשבוע כ-8 קילומטר. תחילה חשבתי שהבעיה היא בקע ופניתי לכירורג כללי. לפני כן ביצעתי U.S באזור ונאמר לי שהכל תקין. הכירורג בדק אותי ידנית ואמר שאכן אין בקע. השאלה שלי: מה יכולה להיות הבעיה? אין לי מושג מה לעשות, ואני מפחד מהחמרה נוספת במצב....(אינני רוצה להפסיק להתאמן! לפחות לא לפני שאדע בדיוק במה מדובר). כמובן שבנתיים הורדתי בעצימות האימונים. אשמח לייעוץ(בנתיים אני קובע תור לאורתופד ספורט, שיפנה אותי לMRI- בתקווה שזה יעזור). תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • femoral...

    ד''ר דוד נויפלד
    15/01/2009

    MRI זה טוב...אבל לפני כן רצוי אולטראסאונד איכותי אצל מישהו שמבין היטב בשברים מחד וברקמות רכות ופרקים מאידך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו