כאבים אחרי שנתיים מניתוח בקע מפשעתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים אחרי שנתיים מניתוח בקע מפשעתי
    אהרון
    11/02/2009

    שלום רב. עברתי לפני כשנתיים ניתוח בקע מפשעתי מימין בשיטה הפתוחה.היום כמעט שנתיים אחרי וללא סימני כאב לפחות של שנה וחצי החלתי לחוש בכאבים "עמומים" באזור הניתוח.הכאבים מתחילים בשעות הבוקר המאוחרות ומתחזקות יותר בערב.כאבים נסבלים אך מאוד טורדניים. הייתי אצל הרופא המנתח שבדק אותי ואמר שאין בקע חוזר והכל 100 אחוז-"קח כדור נגד כאבים ןסע לשלום".אני די הופתעתי מתשובתו כי הסברתי לו שאני סובל כבר קרוב לשלושה שבועות וזה די מטריד וכואב,אך הוא שוב אמר שזה כלום ויעבור לבד ואם לא שאחזור בעוד חודש. שאלתי אותו בנוסף האם ייתכן שיש פתאום,אולי,כאבים מהעצב-אך הוא טען שלא יכולים להיות פתאום כאבים מהעצב אחרי כ"כ הרבה זמן,אם כבר זה היה כואב מההתחלה ולא מפסיק. מה עליי לעשות?ומה דעתך המקצועית בנושא? תודה אהרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    11/02/2009

    אפשר לבקש דעה שניה וגם לעשות US להיות בטוח שאין בקע חוזר. אם אין לך בקע חוזר היתי ממליץ לך יעוץ וטיפול במרפאת כאב, אם ישנו בקע חוזר אפשר לבצע ניתוח בשיטה לפרוסקופית (כי קודם עברתה תיקון בשיטה פתוחה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו