תיקון בקע בניתוח קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיקון בקע בניתוח קיסרי
    פעם שלישית
    03/03/2009

    שלום, אני בחודש שמיני להריוני ומתוכננת לידה בניתוח קיסרי בגלל שני ניתוחים קודמים (תינוקות גדולים), ויש לי בקע טבורי חוזר. לפני ההריון התייעצתי עם כירורג שאמר שאם אלד שוב בניתוח קיסרי, ניתן יהיה גם לתקן את הבקע באותו מעמד. מבחינתי - אני מעדיפה לפתור את שתי הבעיות בניתוח אחד, גם אם הבקע יחזור בשלב מאוחר יותר. הייתי היום אצל כירורג בקופ"ח כדי להתחיל לארגן את הניתוח והוא די התנגד לרעיון. שאלתי - האם ניתוח משולב כזה הוא מקובל (ספציפית - בשערי צדק)? האם ניתן לבצע ניתוח כזה עם הרדמה כמו בניתוח קיסרי או שחייבים הרדמה כללית? (ניתוח הבקע הקודם היה בהרדמה מקומית) האם כדאי להכניס רשת אם אני שוקלת הריון נוסף? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון בקע בניתוח קיסרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעם שלישית

    ד''ר דוד נויפלד
    04/03/2009

    אפשר לעשות במשולב. המיילדים צריכים לתאם עם המרדים - שההרדמה תהיה גבוהה מספיק ועם כירורג שיכנס לבצע את התיקון. באשר לרשת - בהחלט עדיף אם זה ניתוח חוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו