שבר לילדה בת 6 וחצי-אמא לחוצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר לילדה בת 6 וחצי-אמא לחוצה
    לואיז
    29/03/2009

    ביום חמישי האחרון שמתי לב שאזור הפות של ילדתי למעלה בצד ימין נפוח מהצד השני, שאלתי אם כואב לה והמתנתי לראות ולקוות שהנפיחות תרד. הנפיחות אכן ירדה אך לא לגמרי. לקחתי אותה היום לרופאה והיא טענה שזה שבר וצריך לנתח. יש לי הפנייה לכירורג ילדים בבית החולים "דנה".
    ילדתי אינה מתלוננת מכאבים ואני לעומת זאת מהרגע ששמעתי על ניתוח מאוד מאוד חרדה.
    כל מה שקשור בהרדמה מלחיץ אותי מאוד.
    רציתי לקבל בבקשה מידע לגבי הנושא, האם זה שבר או בקע? מה ההבדל בכלל?
    האם הניתוח מסובך? אני שייכת לכללית ויש לי את הפלטינום האם יש צורך לשקול לבצע הניתוח באופן פרטי? לאחר הניתוח, האם יש השלכות? דברים שהיא לעולם לא תוכל לעשות?
    בבקשה, עזרו לי קצת להרגע.
    כזאת אני.. אמא דאגנית שזקוקה לידע על מנת להירגע.
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    29/03/2009

    שבר ובקע זה מילים נרדפות. כל השאלות שלך יש לשאול בפורום של כירורגית ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו