מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח שבר בטבור- לפני הריונותרוית23/04/2009
שלום, אני לאחר 3 הריונות- ניתוח קיסרי. שניים אחרונים עם שבר בטבור- ללא כאבים מיוחדים רק רגישות קלה. כרגע מעוניינת בהריון נוסף והומלץ לתקן את הטבור לפני מחשש לניתוח חירום.
- האם כדאי לבצע עכשיו או בתום ההריונות?
- האם יש סיכוי שיחזור השבר לאחר התיקון בזמן ההריון? האם שכיח?
- מה הסיבוכים היכולים להיות לאחר הניתוח? האם עלול לסכן הריון עתידי?
- מה המגבלות/ זמן ההחלמה לאחר ניתוח- יש לי ילדים קטנים בבית ואאלץ להרים- אחד בן שנה? מתי אוכל להכנס להריון לאחר הניתוח- כמה זמן צריך להמתין?
- האם יש חיתוך בשרירי הבטן?
מאוד מתלבטת כי כבר עברתי הריונות עם זה וחוששת שאעשה משהו שיגרום לסיבוכים
סליחה על השאלה הארוכה ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין23/04/2009סיכון לכליאה ישנו תמיד אך קטן ואם עברת 2 הריונות עם בקע וכרגע ללא החמרה היתי ממליץ לך לא לתקן לפני הריון הבא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת בבקשה
רוית23/04/2009תודה על התשובה המהירה. אכן עברתי 2 - ההחמרה היא רק שהשבר גדל בין ההריונות ומאוד בולט וישנה קצת רגישות אך אין כאבים. האם מומלץ לחכות ולבקש בקיסרי הבא שיתקנו לי גם את השבר?
כירורג שהתייעצתי עימו האיץ בי לנתח כדי שלא אגיע לניתוח חירום בהריון ומכיוון ששמעתי על מקרים חוזרים נורא חוששת שדווקא ההתערבות כעת תגרום לכאבים וסיבוכים...האם זה שהשבר גדל לא יהווה בעייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין24/04/2009שוב, לא בדקתי אותך אך רושם שתעברי קודם את הריון ואחרי זה תעברי תיקון דפיניטיבי, אלה אם כן הוא גודל וכואב בזמן אחרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה אם אפשר...
רוית29/04/2009אם השבר רק גדל בין ההריונות אך לא כואב- אז גם עדיף לחכות? האם אתה ממליץ לבצע תיקון ביחד עם הניתוח קיסרי הבא. מהן הסכנות להכנס ככה להריון ללא תיקון השבר. תודה שוב רוית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה. תודה
רוית17/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

