הפרשות מהטבור לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשות מהטבור לאחר ניתוח
    דינה
    15/07/2009

    דוקטור שלום
    אימי בת 65 חולת סכרת 2 אירועים מוחיים בעברה. לפני כחודש עברה ניתוחבקע כלוא וכמו כן הוכנסה לה רשת לטבור כי היה לה גם שבר בטבור. שבוע לאחר הניתוח פיתחה קרישי דם בריאות
    ועברה לטיפול בקומדין.מאז ששוחררה לביתה יש כל הזמו הפרשות של נוזלים מהטבור והיא נלקחה למיון.בבדיקת אולטרסאונד התגלה קולקציה נוזלית והמטומה מול לימפוצלה .במיון הוכנס פנרוז מגומי שהוצא לאחר 3 ימים.עד היום המצב לא משתנה ואנחנו מחליפים לה תחבושות לדימום מהטבור.
    בבדיקת רופא נאמר לנו לחכות עוד שבועיים אוליהרשת עושה בעיות.
    שאלותי הם
    האם יכול להיות שהרשת לא ניקלטה והיא גורמת לבעיות
    מאיזה חומר הרשת עשויה ומה גודלה
    והאם יתכן מצב שיעשו לה שוב ניתוח כדי להוציא את הרשת
    אנא,אני מאוד מודאגת האר את עיני לגבי המצב
    מודה לך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות מהטבור לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשת...

    ד''ר דוד נויפלד
    19/07/2009

    רשת אף פעם לא נקלטת. זהו גוף זר, סינטטי שיכול להזדהם. באשר לגודלו תצטרכי לשאול את המנתחים. אם הרשת הזדהמה ולא משתלטים על הזהום, הרי שצריך להוציאה - בניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו