Incisional Hernia

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Incisional Hernia
    אלה
    20/07/2009

    שלום,

    לפני קצת יותר משבוע אבחנו אצלי בקע בצלקת, שנעשתה לפני יותר מ-10 שנים בניתוח תוספתן, שאז נורא הסתבך.
    הצלקת מכוערת, וע"פ כירורג אחד היא הגורם לבעיה.
    הוא מציע להסיר את הצלקת הישנה לחלוטין, לתקן את הנזק הפנימי ולשים צלקת תקינה (תקינה יותר, בכל אופן).
    כירורג אחר הציע לשים רשת לפורוסקופית.
    ואין לי מושג מה להחליט, או כיצד לפעול; ובנוסף לפחד שמשהו שוב ישתבש, יש עוד המון שאלות:
    אני רווקה, ובעתיד אולי ארצה ללדת - מה יקרה לבקע בזמן הריון או לידה? בין אם ניתוח פתוח או בין עם רשת?
    בנוסף אני בעודף משקל, ולצערי אני כל הזמן יויו במשקל - עלה ויורדת. אחרי הניתוח, האם יהיו עם זה בעיות (יותר מעכשיו, בכל אופן)?
    בקופה המליצו לי לא לפנות לבית חולים פרטי כי זה מגדיל את הסיכון בהרדמה בגלל העודף משקל. האם זה נכון?

    תודה רבה מראש על כל מענה,

    אלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Incisional Hernia

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון שאלות...

    ד''ר דוד נויפלד
    21/07/2009

    אם אכן יש שבר רצוי מאוד לתקן במיוחד אם את רוצה להכנס להריון.
    רשת משתמשים גם בניתוח לאפרוסקופי וגם בניתוח פתוח כי זה הסטנדרט כיום.
    באם יש לך בעית משקל משמעותית - עדיף בלפרוסקופיה.
    באשר לאתר - מי שאמר לך שיש עדיפות בבי"ח ציבורי, בגלל המשקל, הטעה אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו