חשש להרניה פמורלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש להרניה פמורלית
    איציק
    25/07/2009

    אני לא הייתי ביעוץ אצל רופא ולא שאלתי אף אחד אבל אני חושש שיש לי בקע פמורלי בגלל שכשאני נוגע בצד שמאל קצת למעלמה מאיבר המין שלי יש כאב קטן רק כשאני לוחץ חוץ מזה אין לי כלום אני לא מרגיש כאבים ביומיום לא רואים כלום רק מרגישים כמו וריד שהולך מהרגל לכיוון איבר המין והוא קשה. זה בכלל לא מציק לי ועכשיו אחריי הבהרת המצב כמה שאלות:
    1.אם זה לא כואב ולא מפריע אפשר לדחות את ההליכה לרופא ואת הניתוח?
    2.אני יכול להמשיך להתאמן בחדר כושר רק להשתדל לא לאמץ את הבטן?
    3.אני בן 16 ומתאמן גם בשחייה למרחקים(2-3 קילומטרים) האם מותר להמשיך?
    4.האם הרנייה פמורלית נחשבת להכי בעיתים ונדירה מכל ההרניות?)
    אחריי הניתוח:
    1.אחריי הניתוח אני אוכל להמשיך להתאמן כרגיל?(לשחות ולהתאמן עם משקולות) או שאני אצטרך להפסיק מחשש שההרניה תחזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש להרניה פמורלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    25/07/2009

    קודם כל יש להיבדק ולראות מה זה בדיוק לפני כל ההמלצות. אפשר להתאמן אחרי ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו