האם יש לי הרניה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש לי הרניה?
    צבי
    27/08/2009

    רופאים יקרים שלום,
    הבעיה ממנה אני סובל החלה לפני למעלה משנה, והסימפטומים החמירו בחצי השנה האחרונה. חשוב לי לציין כי בשנתיים האחרונות אני בשירות סדיר בתותחנים שם נדרש ממני להרים משקלים של כ-45 קילו.
    אני סובל מכאב והרגשת אי נוחות כמעט תמידית בבטן וקצת מתחתיה (באיזור הישבן). אני משלשל לעיתים קרובות (3-5 ביום) וכל היציאות (גם אלה שאינן שלשול) כרוכות בכאב ואי נוחות. גם ההתאפקות לפני היציאות כואבת וכמעט בלתי אפשרית.
    ביצעתי למעלה מ-10 בדיקות דם שונות, בדיקת צואה ושתן, וכן אולטרה סאונד ורנטגן למערכת העיכול, כל אלה לא מצאו דבר.. ביקרתי אצל נפרולוג שלא מצא דבר ואצל גאסטרולוג שנתן לי טיפול 10 יום במטרוג'יל (לא עזר) ונתן בדיקת דם לצליאק ובדיקה לדלקת.

    האם החשד שלי שיש לי הרניה, שבר, בקע, קילה הוא מבוסס? ובאילו בדיקות אוכל לבדוק זאת??

    תודה מראש, צבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש לי הרניה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    28/08/2009

    כאבי בטן ושילשולים זה לא תלונות של בקע. לשלול את זה יכול כירורג שיבדוק אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו