לא יכול ללכת על הרגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יכול ללכת על הרגל
    עידן
    07/09/2009

    שלום אני חיללל בצה'ל היום לפני כמה שעות נפל עלי עוכבב על הרגל זה דבר כבד מאוד זה משו ששמים מאחורי הרכב ונוסעים איתו זה היה מלא במים וזה דבר כבד מאוד זה נפל לי על הרגל הפנו אותי מהבסיס שלי לסורקה לעושת צילום וביצלום יתגלה שאין לי כלום אבל אני לא יכול לדרוך על הרגל מה אני עושה?אני לא יכול לללכת אני הולך על רגל אחד אני דורך על הרגל אני מריגש כאבים חזקים מאוד בבכף רגל אני בקושי מצליח להזיז תרגל ולא קבלתי גימילם (חופש של כמה ימים)ואני לא עושה הצגות והרגל שלי נפוחה גם אני לא יכול לדרך על הרגל אני הולך על רגל אחת ובבית אני הולך על כיסא של המחשב שיש בו גלגלים איתו אני הולך בבית מה אני עושה לא הביא לי חופש על זה אני באמת לא יכול לללכת על רגל שמאל על הכף רגל המפ]קד שלי הביא לי חופש של יום אחד מחר ב4 בצרים אני צריך לחזור ואני לא מאמין שזה יעבור לי עד מחר למה על דבר כזה לא הביאו לי גימילם?מחר אני צריך לחזור לבסיס ואני לא יודע איך לחזור ככה מה כול הדרך אני ילך על רגל אחת ?אני לא יכול מה אני צריך לעשות במצב כזה יש לי גם נפיחות קצת ברגל אין לא יכול ללכת על הרגל !!!!! הביאו לי אופטלגין בסירופ כול כמה זמן אני צריך לשתות?אמרו לי 10 טיפות לשתות אבל כול כמה זמן שתתיתי לפני 4 שעות והא םקרח זה עוזר תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יכול ללכת על הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנני מבין...

    ד''ר דוד נויפלד
    08/09/2009

    איך אנחנו יכולים לעזור לך??!?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו