דלקת לאחר ניתוח הרניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת לאחר ניתוח הרניה
    נאוה שוורץ
    09/09/2009

    שלום,
    עברתי ניתוח הרניה בטבור בפעם השניה לפני כשבעה חודשים. הניתוח כלל רשת.
    החלמתי והרגשתי טוב עד לפני כחודש. לאחר שהרמתי משקל כבד של כ- 30 ק"ג מספר פעמים, החלו כאבים באזור הטבור.
    הכאבים החמירו ונשלחתי לבדיקת C.T. התוצאות הראו שאין בקע חוזר. ככל הנראה יש לי דלקת שנובעת מהרשת שבבטן (דחייה של הגוף את הרשת). קיבלתי 10 כדורים מסוג ARCOCXIA 90 מ"ל, ונאמר לי שבשלב זה, צריך שהגוף יתגבר על הדלקת שנוצרה.
    למעשה, אין לי מה לעשות בעניין, אלא רק להעזר במשככי כאבים.
    כואב לי ואני לא יודעת איך ומתי זה יגמר.
    אשמח לחוות דעתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת לאחר ניתוח הרניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    10/09/2009

    לא מבין באיזה דלקת מדובר - או שבקע (קרוב לוודאי) חזר (לא תמיד רואים בס.ט. כי את שוכבת ולכן מומלץ גם US עם תרגיל וולסלבה) או שישנו זיהום ברשת (צריכים להיות חום או אודם בעור עם נפיחות וממצא בס.ט. כמו נוזל מעל לרשת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו