כאבים לאחר ניתוח הרניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים לאחר ניתוח הרניה
    אתי ג
    25/09/2009

    שלום,

    לפני כ-5 שבועות עברתי ניתוח - הניתוח הוגדר כ-VENTRAL HERNIA הבקע היה צמוד לצלקת ניתוח קיסרי קודם.
    תיקון דופן הבטן עם רשת 10*10 בתפר פרולין.

    במשך ההחלמה עברתי 2 ניקוזים וטופלתי באוגמנטין בגגלחיידק שמצאו לי בתרבית MORDANELLA MORGANI.
    בימים האחרונים אני חשה מן כאבים עמומים אשר מוזכרים לי ככאבים שלפני הניתוח.
    אני נמנעת מלהרים כבד ומשתדלת לא להתאמץ הרבה.

    תוך כמה זמן אפשר לדעת האם הניתוח הצליח? והאם הכאבים מעידים על כך או שזה חלק מההחלמה. אציין שהכאבים עברו לחלוטין אחרי הניתוח וחזרו בימים האחרונים.

    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים לאחר ניתוח הרניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים...

    ד''ר דוד נויפלד
    29/09/2009

    כפי שציינתי כבר בעבר, הזמן יגלה לנו זאת.
    אם הכאבים לא עזים צריך לחכות ולראות.
    אם יש כאבים עזים - צריך סי.טי. - יכולה להיות כליאה.
    אולטרא-סאומד בתנאים האלה פחות יעיל.
    יש להשתדל להמנע מניקוזים חוזרים כיוון שזה מתכון לזיהום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו