לד"ר דוד נויפלד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר דוד נויפלד
    רבקה
    03/10/2009

    הנני אשה בת 49 עברתי שתיי ניתוחים כירוגים להסרת סרטן מעי הגס, שהאחרונה נעשתה לפניי חמישה חודשים לקריתה מלאה של המעי והיום אני חיה עם סטומה קבועה.שאלתי: אחריי הניתוח בערך כמה שבועות החלו כאבים בצד ימין של הבטן ,ככל שהזמן מיתקדם כאבים יותר חזקים . שזה משפיע על שיעול או להיתקופף היום אני מרגשיה כמו גוש בבטן הימני קרוב לניתוח. פניתי לרופא המנתח בעמק עפולה בהתחלה טען שזה דלקת קיבלתי כדורים אוגמנטין 850 מ"ג , הכאבים עדיין ישנם אני שואלת האם יתכן שזאת "הרניה " כפי שאמר לי רופא מישפחה? ומה זה הרניה אייך מוציאים דבר כזה , מה הטיפול? ועוד שאלה האם עדיף לעשות צילום אם אריי ? בסיטי לא ראו כלום מכיוון שהבטן שלי אחריי הניתוח השני מתחת לעור יש שומן . אודה לך ואשמח לקבל תשובה מהירה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר דוד נויפלד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרניה..

    ד''ר דוד נויפלד
    04/10/2009

    זה בקע בצלקת. במקרה שלך יכול להיות בצלקת הראשית או סביב או ליד הסטומה.
    סי טי היה צריך להדגים את זה ו-MRI לא יותר רגיש לבקעים כך שזה לא יועיל במיוחד.
    צריך גם להבדק ע"י הכירורג שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו