מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים לאחר ניתוחאתי ג23/10/2009
שלום,
לפני כחודשיים עברתי ניתוח הרניה - שבר שהיה כלוא בין צלקת של ניתוח והידבקות הרחם אליו.
הושתלה רשת - ניתוח עם חתך אורכי.
הכאבים עברו אבל אני עדיין מרגישה כאילו השבר עדיין קיים, בתנוחות מסויימות ובהתעטשות.
מה יכול להיות המקור להרגשה הזו?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים...
ד''ר דוד נויפלד25/10/2009מספר אפשרויות שהזכרת...
צריכה להבדק ובעקבות כך אולי US ואם יש צורך CT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג25/10/2009בוקר טוב,
תודה על המענה.
לפני הניתוח עברתי2 C.T. ולא מצאו את השבר.
למה עכשיו אחרי הניתוח כן אפשר לראות שבר בבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוזר...
ד''ר דוד נויפלד25/10/2009??יתכן וכלל לא היה שבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג26/10/2009בוקר טוב,
שוב תודה על המענה.
הכנסת אותי לבילבול קטן ואני לא מצליחה לצאת ממנו.
סבלתי כשנתיים מכאב בטן תחתונה צד שמאל ועברתי 2 C/T ולא מצאו את הבעיה.
אציין שהבדיקה כללה שתיית נוזל מסויים - יכול להיות שעברתי בדיקות שלא לצורך?
בכל מקרה בבדיקות לא מצאו דבר.
פניתי לפרופסור כירורג וזה שלח אותי לצילום דופן הבטן שם גילו SHPIGLE - הבנתי שזה סוג של שבר, ובהמשך נותחתי כפי שכבר רשמתי.
האם עדיין יכול להיות שעברתי ניתוח שלא לצורך?
אני מאוד מבולבלת וחרדה שמה יש בעיה נוספת, או שבכלל עברתי ניתוח לחינם.
אודה מאוד לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו יש יותר פרטים...
ד''ר דוד נויפלד26/10/2009קודם כל.... לא שלחו אותך לריק לבדיקות אלא בעקבות תלונות שלך ואת עדיין ממשיכה להתלונן.
הרניה שפיגליאנית היא חמקמקה וקשה לעלות עליה. איזה צילום של דופן הבטן עשית בדיוק??
בד"כ רואים הדפקט ב-CT אבל לא תמיד. כמעט תמיד שותים חומר ניגוד לשם ביצוע ה-CT. לא הבהרת במדויק את סדר הדברים.
לא עברת ניתוח לחינם אלא כתוצאה מהתמדה בתלונותיך בוצעו בדיקות כולל בדיקתו של ה"פרופסור" הכירורגי והיה רושם שעלו על הבעיה וניסו לתקן אותה. אם עדיין יש כאבים והבעיה לא נפתרה הרי שיש צורך להתחיל הכל מההתחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג26/10/2009תודה, תודה על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
אתי ג27/12/2009שלום,
היום לאחר 5 חודשים אני עדיין חשה בכאבים יש ימים עם כאבים חזקים יש פחות ויש ימים שכלל לא כואב.
עשיתי US בטן תחתונה רקמות רכות ונמצא כי אין שבר והרשת במקומה ואין נוזלים, בקיצור תקין.
פניתי לכירורג וזה בבדיקה ידנית החליט שאין בקע.
הוא אומר שאני יכולה להרגיש את הכאבים כשנה האם זה יתכן?
איזה בדיקות נוספות עליי לבקש על מנת לדעת בוודאות שהניתוח הצליח ואין שבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן
ד''ר דוד נויפלד28/12/2009כן. יכולים להמשך שנה ואף יותר.
את קצת לא מאמינה.
אולטראסאונד שנעשה בידיים טובות ע"י מישהו מבין ומוסמך צריך לספק.
לכירורג שלך את הרי לא מאמינה.
מה שינצח בסוף זה הטבע והוא יראה לנו את האמת. בכל מקרה זה לא הזמן להתערבות נוספת גם אם הניתוח נכשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
אתי ג28/12/2009תודה רבה לך על המענה. אני באמת לא מאמינה בגלל ששנתיים לקח להם לגלות את השבר.
אני מאוד פוחדת שמא הניתוח כשל, אם צריך אז נחכה בסבלנות, אבל למה יש עדיין כאבים אחרי הניתוח? הניתוח לא אמור לפתור את עניין הכאב? אני מבינה שיש גוף זר אבל יש ימים שהכאבים ממש כמו לפני הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה...
ד''ר דוד נויפלד29/12/2009יכול להיות שהכאבים לא היו קשורים לבקע מלכתחילה ולכן הם ממשיכים.
אם לקח כ"כ הרבה זמן לאבחן אז אולי לא היה בכלל בקע...
כאבים יכולים לנבוע מהרשת וגם מפגיעה בעצב בזמן הניתוח. זה אחת מתופעות הלוואי השכיחות.
בכל מקרה,,, לאבחנה נכונה צריך מישהו שיודע היטב אולטרא-סאונד של האזור, ולא רק המפשעה אלא גם של השרירים והגידים ושל מפרק הירך וידע להשוות לצד השני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים לאחר ניתוח
אתי ג01/02/2010שלום,
אני מצטערת על הסחבת, אני אובדת עצות. אני עדיין אם כאבים ולא יודעת מה לעשות. 5 חודשים אחרי והכאבים כמו לפני הניתוח. עשיתי US דופן בטן רקמות רכות - יצא תקין, אין בקע, US בטן תחתונה - יצא תקין, שלחו אותי אפילו לUS כליות - יצא תקין,
איזה בדיקות אני אמורה לבקש וממי?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מה להגיד...
ד''ר דוד נויפלד02/02/2010את עקבית.
קשה לי לעזור לך. על כל השאלות שאת חוזרת ושואלת עניתי בצורה זו או אחרת, יותר מפעם.
אין לי מושג למה יש לך הכאבים, והאם הם קשורים לניתוח.
אם קודם, לפני הניתוח, היו כאבים ממקור לא ברור הרי שעתה לפחות יש את מי להאשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

