כאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים
    יוסף בן אבו
    08/11/2009

    לפני שלושה שבעוות חזרי להתאמן וקצת הגזמתי,
    באמצע ריצה של 20 דקות הרגשתי טיפה את מהפשעה המשכתי ואז עשיתי כמה ספרינטים שגרמו לי לכאבים יותר חזקים במפשעה ימין ואחרי הספרינטים הרגשה מוזרה כזאת כאילו כל החלק של המשעות רדום ושעשיתי מתיחות כאילו אין מפשעה וכאבים כאלה. הכאבים עברו באותו יום אך יום למחרת הופיע לי כאבים מתחן לבטן ממש מעל האיבר מין באמצע איפה שהשערות כאבים דיי חזקים במיוחד בזמן שקמתי מכיסא או משה,הכאבים נמשכו שלושה ימים ואז חלפו וחזרתי להתאמן רגיל.
    לפני חמישה ימים באימון הכנה לצבא שעשינו זחילות עשיתי כנראה לא נכון והרגשתי שוב את המפשעה בצד ימין בזמן הזחילות ושרצתי אחר כך לא הרגשתי כלום
    לפני יומיים עשיתי ריצה ושעשיתי תנועה עם רגל שמאל כלפי פנימה הרגשתי שוב את המפשעה ואחר כך הופיע לי כאבים שוב מתחת לבטן והם עברו.
    אין סימנים לבקע(כאילו איזו בלטה או משהו)
    האם יכול להיות שזה בקע למרות שאין בליטה?יכול להיות התכווצות,מתיחה,דלקת?
    מה צריך לעשות ?
    אני די מתוסכל בקרוב יש לי גיבוש ואני חייב להגיע מוכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    08/11/2009

    רושם (כמובן צריך לבדוק אותך) שזה לא מתאים לבקע אלה כאבים קשורים לשרירים, גידים בחיבורם לעצמות אגן. אם לאחר מנוחה של מס' ימים-שבוע זה עובר ושוב חוזר תבוא להיבדק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו