בקע דו צדדי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע דו צדדי
    תמיר
    29/01/2010

    שלום לרופא
    לפני כ7 חודשיים עברתי ניתוח באסותא ניתוח לפורסקי.עם רשת.אני בן 37 נהג משאית וזה קרה לי בעבודה
    מה שקורה היום שבאתי למנתח כעבור 3 חודשיים.הרופא אמר הכל תקין.אך היו לי כן כאבים.צד שמאל.
    אז בקישתי ממנו לעשות יצלום אולטרא סאונד אך הרופא התעקש אמר אצלי אין דבר כזה שהניתוח נכשל.הכל בסדר תן לזה להתרפא.
    אך לא וירתי אז ביקשתי מרוטפאת המשפחה שלי שתשלח אותי לצילום בצילום התברר שאכן יש הרניה חוזרת מצד שמאל בפיולי המעיים.דהיינו הניתוח נכשל.הגעתי אליו בחזרה אז הוא אומר שאין להסתמך על הצילום .מה דעתך על הסיפר הזה??יכול להיות שהצילום לא תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע דו צדדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    29/01/2010

    צריך לשלב בדיקת רופא עם תשובת US שנעשה על ידי רנטגנולוג מיומן בבדיקה ספציפית זו. אם זהמתאים לבקע במיוחד כאשר רואים לולאת מעי בתוך שק בקע ובבדיקה על ידי כירורג שמתאים לזה אז זה הבקע. מה שאני יכול להמליץ אם אתה לא בטוח בבדיקה זו או אחרת לקבל דעה שניה מכירורג אחר ו/או לחזור על US .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו