מיחושים שנה לאחר ניתוח הרניה בלפרסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיחושים שנה לאחר ניתוח הרניה בלפרסק
    יהודה וי
    05/02/2010

    שלום !
    לפני שנה עברתי ניתוח הרניה בשיטת הלפרסקופיה בשני צדדים במפשעה .

    כארבעה חודשים לאחר הניתוח חזרתי לפעילות ספורטיבית מתונה וללא כאבים .

    מזה כ שלשה חודשים אני חש לעתים כאבים / מיחושים מתחת לאשך ימין ולעיתים בנגיעה מימין לאשך בירך אני חש כאב קל כתוצאה מהמישוש .

    לעיתים מיחושים באזור החייץ בין שק האשכים לרקטום .

    ולעיתים דומה הדבר באיזור אשך שמאל .

    המיחושים / כאבים אינם קבועים וישנם ימים רגועים לחלוטין וישנם שמופיעים כל פעם במקום אחר .

    נבדקתי פעמיים אצל הרופא המנתח ולדבריו הבקע סגור היטב .

    לשאלתי ענה כי אין סיכוי שהרשת תקרע .

    נתבקשתי על ידו לערוך בירור אורולוגי ועשיתי כן .

    תוצאות האולטרסאונד בבדיקת דרכי השתן , כליות והערמונית שללו בעיה אורולוגית .

    שאלתי היא האם יתכן כי אף שחלפה שנה מאז בוצע הניתוח ,עתה הרשת " מציקה " ולוחצת היכן שהוא על עצב ,או גיד אשר גורם למיחושים אלה ?

    או שמא אני זקוק לבירור נוסף אחר ומה ההמלצה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט, כן

    ד''ר דוד נויפלד
    05/02/2010

    אחת מתופעות הלוואי של כל ניתוח שבר, אבל שכיח יותר בלאפרוסקופיה היא תפיסת עצב ברשת או בקליפסים שמקבעים אותה. בינתיים תצטרך לחיות עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו