לאחר קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר קיסרי
    סומה
    17/02/2010

    שלום
    כתבתי קודם שיש לי חשד להרניה והופניתי לUS ... (יש לציין שילדתי לפני חודשים בדיוק בקיסרי שני)לאחר הבדיקה אלה התוצאות כפי שרשומים בדיוק:
    באיזור נקודתי של הכאבים מקו האמצע בצלקת הניתוחית הודגמו תפרים מרובים של תפירה עם ריקמה אקוגנית מסביב הבולטת סה"כ גודל הממצא מגיע עד 1.95 ס"מ.
    בדופלר ללא אספקת דם יתר.
    הממצאים יכולים להתאים ל:
    ריקמה גרנולרית דלקתית מסביב לתפרי התפירה עם אבחנה מבדלת של הצטברות בנוסף בקע צלקת הניתוחית.
    אין אפשרות בשלב מוקדם לאחר הניתוח להחליט האם מדובר על אנדומטריאוזיס.

    תסביר לי בבקשה במילים פשוטות מה כל זה אומר? האם מסוכן לחכות לטור אצל כירורג? מה ההשלכות של זה? ומה הסיבה? האם זו רשלנות רפואית בניתוח?? או שמאמץ יכול לגרום לזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר קיסרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדגש הוא...

    ד''ר דוד נויפלד
    17/02/2010

    על העובדה שמוקדם מדי להעריך את המצב לאשורו. כל האפשרויות פתוחות.
    אם את מחפשת את מי לתלות-לא פה הכתובת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו