מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בבטן לחתונהניר25/02/2010
שלום רב
אני לא בארץ ובדרך לפגוש רופא בארצות הברית
לאחרונה התחילו אצלי כאבים בבטן התחתונה, בצד ימין של המפשעה.
אני מצאמן במרץ בחודש האחרון במכון כושר
כאשר אני רץ או שוחה אני לא מרגיש שום כאב
כאשר אני עובד על שרירי בטן, בדגש על בטן תחתונה אני מרגיש כאב עד כדי חוסר יכולת להמשיך את התרגיל. הפסקתי תתרגילי בטן תחתונה, ואני בדרך להפסיק כפיפות בטן בכלל. בפעם האחרונה שעשיתי כפיפות בטן, הכאב היה לא נעים, ואחריו אפילו שיעול גרם לי לכאב. אין לי שום בליטות, אני מרגיש קצת כאב כאשר אני מותח את הגב לאחור, ולא מרגיש כלום כאשר אני מתכופף לפנים.
האם אלו סימפטומים של הרניה? מה עלי לעשות עם ריצה ושחייה , אשר לא גורמו לכאב?
היתכן ששרירי הבטן התחתונה שלי גורמים לכאב הזה?
אנא עיזרו בעצה חכמה
תודה
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט...
ד''ר דוד נויפלד28/02/2010יכול להיות שמאימון יתר יש כאבים.
במצב בו אין בליטה - צריך US טוב ע"מ לשלול "בקע ספורטאים". כ"כ לבדוק מצבים של "דלקת" כתוצאה ממתיחת יתר של הגידים.
מה שלא מכאיב לך, אתה יכול להמשיך.
מילת המפתח כאן: moderation.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בהקשר תשובה של הד"ר
ניר03/03/2010תןדה רבה ד"ר על ההתיחסות
כאשר אתה כותב " צריך US טוב...." מה הכוונה?
הורדתי את התרגילים הכואבים ואני מתרכז בריצה ובשחייה. מצב הכאבים טוב יותר אולם לפעמים בריצה אני מרגיש כאב שני הצדדים של הבטן התחתונה. על תרגילי בטן תחתונה וויתרתי לחלוטין, אני מ קווה שהכאבים יעברו. האם להיבדק? מה להדגיש לרופא?
תודה שוב
ניר
ארה"ב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהUS טוב...
ד''ר דוד נויפלד04/03/2010פירושו שמתבצע ע"י מישהו שמתענין בנושא השברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

