אחרי ניתוח בקע דו צדדי לפרוסקופי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי ניתוח בקע דו צדדי לפרוסקופי
    צבי
    15/03/2010

    שלום,

    עלי לומר שאני קורא בעיון את כל התשובות כאן ומתמלא חרדה...
    בן 33, בריא, עברתי ניתוח בקע דו צדדי לפרוסקופי לפני 4 ימים. מספר שאלות :

    1. המנתח שלי אמר לי שאדמומיות באיזור היא טבעית אבל שק האשכים שלי סגול כהה. עד כמה זה טבעי ?
    2. האם, למרות הכאבים, (והם חזקים למרות מה שהובטח לי ולמרות כמויות האופטלגין) באמת מומלץ ללכת מעט ? האם מותר לטפס במדרגות ?
    3. אני מבין שהטעו אותי והחזרה לפעילות ספורטיבית היא לא כל כך ברורה מאליה ולא כל כך מהירה - וכמו כן כרוכה בכל מיני סיכונים של רשתות מסתבכות בעצבים ואהיה חייב "ללמוד לחיות עם זה" - אבל - איזו פעילות גופנית כרוכה במינימום הסיכון ? האם שחייה עדיפה על פני ריצה כדי לצמצם את הסיכונים לסיבוך או הישנות המקרה ? האם יוגה ? אנא, דר', השתדל לפרט בתשובה :)
    4. האם ישנו משכך כאבים מומלץ ואפקטיבי יותר מאופטלגין ? אני מציף עצמי ב 8 כדורים ביום - ללא הועיל !!

    אנא, דר', היה עדין ומפורט בתשובתך, אני גם ככה במצב לא מזהיר :)

    בברכה,

    צבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי...

    ד''ר דוד נויפלד
    16/03/2010

    1. מה אומר המנתח שלך? שילמת? מגיעות לך תשובות.
    2. נגד כאבים, תנסה לדלג בין אופטלגין לאלגוליזין פורטה, לסירוגין, כל 3 שעות.
    3. לגבי פעילות, אין מתכון למניעה מלבד חזרה הדרגתית בהתאם לכאבים ואי הגזמה בכל רמה. אין פעילות ספציפית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו