ניתוח בקע - תחושת בערה ברגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בקע - תחושת בערה ברגל
    רוני
    16/03/2010

    שלום ד"ר
    מבקש את עצתך
    לפני 5 ימים עברתי ניתוח לפרוסקופי בהרדמה מלאה לתיקון בקע דו צדדי.
    - יום לאחר הניתוח הוכנס קטטר ל 24 שעות.
    - החל מהיום השני לאחר הניתוח אני סובל מתחושת בערה קשה מאד מתחת לעור בירך רגל שמאל (בחלק החיצוני).
    - אני לוקח Tramadex במינון 200 מ"ג - ללא הקלה בכאב החזק מאד.
    - תחושת הבערה מופיעה בעיקר בעמידה ובתחילת הליכה ומלווה בהרגשה שהרגל נעשית קשה ובנימול מאד לא נעים.
    - אני רוצה לציין שסף הכאב שלי גבוה ולמרות זאת ההרגשה פשוט בלתי נסבלת.

    - לאחר שפניתי אתמול לחדר מיון הובהר לי כי ההרגשה יכולה להימשך שבועות ארוכים ( 6-8 שבועות)

    מבקש את עזרתך בהבנת המצב מכיוון שאני מתקשה ללכת יותר מצעדים ספורים.

    תודה רבה
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוהב...

    ד''ר דוד נויפלד
    17/03/2010

    טראמדקס, תנסה להתנזר.
    כרגע תצטרך לחיות עם זה.
    כנראה נפגע איזשהו סיב עצב וצריך לחכות אם ישתחרר ויתאושש ואם לאו.
    אין לי כרגע תשובה לשאלתך ומה אם לא יתאושש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו