מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בערה, נימול, דקירות ואובדן תחושה.רוני04/04/2010
שלום ד"ר
לפני 3 שבועות עברתי ניתוח לפרוסקופי לתיקון בקע דו צדדי.
לאחר הניתוח הופיעה תחושת בערה חזקה ברגל שמאל (מהמפשעה עד הברך) בנוסף לנימול דקירות חזקות ואובדן תחושה חלקי.
לאחר ביקורת של הרופא המנתח הובהר לי כי נפגע עצב הגורם לתחושות הנ"ל.
אציין כי במרפאת כאב נרשמו לי נורטילין 25 מ"ג פעמיים ביום לחודשיים + אקרוקסיה 90 מ"ג ל10 ימים.
אבקשך להרחיב בתשובתך לגבי משך תהליך ההחלמה הממוצע ע"פ ניסיונך
ובנוסף האם מאמץ לחזור לפעילות שגרתית תוך כדי התחושות הנ"ל מומלץ או עשוי לגרום לנזק?
תודה רבה, חג שמח
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנזק כבר נגרם...
ד''ר דוד נויפלד06/04/2010כך שלא מוצדק לא לחזור לעבודה.
אתה באמת זקוק לכ"כ הרבה תרופות??
פגיעה כזו בעצב היא בעיה מוכרת מאד מטרידה וללא פתרון טוב. צריך לחכות ולראות. לא בטוח שזה יעבור. יש מצב קיצוני שאולי תזדקק לניתוח נוסף לביתוק העצבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - שאלה נוספת ברשותך
רוני06/04/2010תודה ד"ר, מעריך את העזרה.
אנסה להוריד את מינון התרופות.
השלמתי עם העובדה שצריך לתת לזמן לעשות את שלו
האם מניסיונך חוזרים לתפקוד מלא בתום תקופת ההחלמה? (חדר כושר... פעילות מאומצת)
האם יש צורך בפיזיוטרפיה?
האם המעקב כרגע צריך להיות של כירורג או שיש צורך בהתייעצות נוספת?
שוב, המון תודה ומתנצל על השאלות הרבות
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא...
ד''ר דוד נויפלד06/04/2010כירורגית והטיפול הוא כירורגי.
פיזיוטרפיסטים כמו דיאטנים צריכים להתפרנס אבל זה לא רלוונטי לגביך.
באשר לפעילות - אחרי תקופת ההחלמה שתוקצב לך תוכל לחזור לפעילות רגילה באופן הדרגתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!
רוני06/04/2010ד"ר נויפלד תודה רבה על העזרה.
רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

