שלום ! שאלה דחופה ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ! שאלה דחופה ..
    or
    06/04/2010

    אני סובל משתי בעיות שאינני יודע אם הן הרניה ואשמח אם תעזרו לי.

    1. אני בן 14. יש לי כאבים חזקים מאוד באשכים. הם התחילו במהלך משחק כדורגל ששיחקתי, אך לא פגעה בי מכה ישירה מהכדור או מכל דבר אחר באשכים. חשוב לציין שיום לפני שיחקתי באולינג ויכול להיות שזה קשור. אשך ימין נמוך יותר (נמצא יותר למטה) בקצת פחות מ 2 ס"מ מאשך שמאל.
    הלכתי לרופא המשפחה ולאורולוג והם אמרו שיש סיבוב של יותרת האשך ורק מנוחה תעזור.
    הכאב פחת כמה ימים עם אנטיביוטיקה ומנוחה (הרופא אמר לנוח אבל לא נחתי הרבה).
    לאחר כשבוע מאז הזמן בו החלו לכאוב לי האשכים הכאב ממש עבר וחזרתי להתאמן. באותו יום שהתאמנתי חזרו לכאוב לי האשכים והכאב לא עובר ואף מחמיר כבר שבוע. זה כואב בכל מצב - במיוחד בהליכה ארוכה או נגיעה, אפילו של התחתונים. מזה ? האם זה הרניה ? כמה זמן לנוח ?

    2. יש לי בדופן הבטן (צד שמאל למעלה - באזור שליד הצלעות) כאב חזק כל פעם כשאני עומד הרבה זמן או הולך. זה ממש כואב ושורף ביחד. זה התחיל מהקיץ ולא עובר. זה בא בפיטאומיות ועובר אחרי מנוחה. חשוב לציין שזה התחיל בזמן שכנראה התאמצתי והתאמנתי יותר מדי (הרבה יותר מדי עד כדי כאב שורף מאוד - כפיפות בטן שונות - שרירי בטן).
    רופא המשפחה חשב מלכתחילה שזוהי בעיה בלב, אך אחרי בדיקת אקג תקינה, אולטראסאונד בשכיבה (כך שלא ראו את הבקע, אם ישנו) ובדיקה נוספת אצלו אמר שזהו כנראה בקע בבטן.
    כמו כן יש לי בקע אחד קטן בטבור, אך זה כנראה לא קשור.
    מה יש לעשות עם הבקע בדופן הבטן ? זה מפריע לי הרבה.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ! שאלה דחופה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו להוסיף

    or
    06/04/2010

    הכאב באשכים הוא באשך הימני בצד ימין למטה והוא משפיע על כל האשך ואפילו גם האשך השמאלי כואב. האשך השמאלי כואב רק בנגיעה והימני תמיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך ..........................

    or
    07/04/2010

    היום הייתי במיון בבית חולים ובדקו אותי. עשו לי אולטראסאונד באשכים ובדק אותי אורולוג וכירורג והם מצאו שיש לי הרניה קלה והתרחבות בצינורות האשכים, ככל הנראה עקב זיהום. הם מצאו בנוסף שהאשכים מדי פעם מסתובבים וחוזרים, מסתובבים וחוזרים ואני נמצא במעקב. אם דבר זה ימשיך כנראה אצטרך לשים קיבוע כדי שהם לא יזוזו ולהקטין את ההתרחבות. כרגע אני צורך אנטיביוטיקה.
    מה לעשות ? לחכות ולנוח ? האם דבר זה נפתר מעצמו ? כי גם לפני כן היו לי כאבים אבל הם חלפו תוך כמה דקות וחזרו בפתאומיות. אשמח לטיפים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיפור ...

    ד''ר דוד נויפלד
    08/04/2010

    קצת ארוך ומבלבל.
    אם אכן יש שבר במפשעה והוא מפריע = גורם לכאבים, אפשר לנתח ולתקן. לגבי שאר התופעות, צריך לראות רופא ילדים ואורולוג ילדים ולהתייעץ. מה שבטוח שהכתובת זה לא חדר המיון.
    הממצא בדופן הבטן לא נהיר לי ולפני שאומרים שבר, צריך להוכיח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו