לאחר ניתוח קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח קיסרי
    סידני
    03/05/2010

    שלום, עברתי ניתוח קיסרית לפני יותר מחודש. עד לפני כשבוע החלמה היתה במגמת שיפור. כמובן עם כל הכאבם הרגילים. לפני כשבוע התחיל לי כאב חד בצד שמול מעל הניתוח. עד כדי כך שלקראת הערב אני כבר בקושי מסוגלת ללכת וכל מה שקשור לצד שמול שלי אני די מושבתת.אני מרגישה אותו בכל תנועה באופן חד. חזרתי לקחת משכך כאב גם. זה לא עוזר לי הרבה. אני מרימה את התינוק שלי יחד עם כאבי וקשה לי להזקף אחרי ישיבה.
    אחד האיבחונים של גניקולוג שייתכן שמדובר בבבקע.
    קבעתי תור לכירורג אבל זה רק עוד חודש....
    אני מאוד סובלת מכאבים זה מגיע לדמעות, ואני לא יכולה להיות ככה מושבתת. מה אני יכולה לעשות? איך אני יכולה להקל על הכאב? יש עוד טיפולים חוץ מניתוח?- אני לא רוצה יותר ניתוחים!!!
    אדוויל לא עוזר הרבה לצערי, ואני מניקה כך אני מפחדת לקחת תרופות חזקות מדי.
    אשמח לעזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח קיסרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבירור...

    ד''ר דוד נויפלד
    04/05/2010

    יש לברר הבעיה: או שבר או כיס עם דם.
    צריך קודם כל להבדק ואולי לבצע אולטראסאונד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו