קילה? דליות האשך?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קילה? דליות האשך?
    רון
    20/05/2010

    שלום ד"ר ,
    לפני כחודש התחלתי להרגיש כאבים חזקים מעל אשך שמאל. במימוש ראיתי שמדובר בגוש ובורידים נפוחים. בבדיקת US נמצא כי מרקם האשכים הומוגני, אין עדות להידרוליצה. מס' בלוטות לימפה בשתי המפשעות בגודל עד 15 מ"מ , מבנה הבלוטות שמור, נצבה בקע במשפע השמאלית. האורלוג הפנה אותי לבדיקת כירורג כללי שכתב "היתרחבות קלה של טבעת החיצונית במשפעה השמאלית ללא בקע ודאי, ללא בלוטות לימפה נמושות במפשעות, האשכים ללא ממצא פטולוגי בבדיקה". הכירורג המליץ לי להימנע ממאמץ יתר והרמת כובד ושימוש באטופן ולא המליץ על ניתוח בשלב זה.
    בימים האחרונים הכאב חוזר בעיקר בערב, ואני רואה את הבליטה גדולה מעל אשך שמאל, יחד עם ורידים מורחבים. לי מאוד ברור שמשם נובע הכאב.
    לא ברור לי מדוע לא הועלתה האפשרות של דליות האשך.
    מה זה לדעתך? לאיזה רופא כדאי עוד לפנות?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קילה? דליות האשך?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי לא ברור...

    ד''ר דוד נויפלד
    24/05/2010

    נשמע כמו ווריקוצלה (דליות האשך).
    אם קיימים בכפיפה אחת עם שבר אפשר לטפל כירורגית בשניהם גם יחד באותו הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו