בקע טבורי בהריון והאם לעשות מי שפיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע טבורי בהריון והאם לעשות מי שפיר
    שלי
    09/07/2010

    שלום,
    אני בת 32.5 וזהו ההריון השני שלי. אני בשבוע 17 ויש לי בקע טבורי (כאבים באזור הטבור שהתפרשו כך ע"י רופא הנשים שלי). ההפרש מהלידה הקודמת ועד תחילת הריון זה הוא בדיוק שנה.
    לא עשיתי בדיקת סקר שליש ראשון כי הייתי בטוחה שאבצע את הדיקור, עשיתי השבוע בדיקת חלבון עוברי וטרם קבלתי תוצאות.
    3 שאלות:
    1. האם יש סיכון יתר בדיקור מי שפיר למי שיש לה בקע טבורי (מעבר לסיכון הכללי בדיקור שידוע לי)
    2. איזה סוג של רופא יכול לאבחן במדויק שאכן מדובר בבקע והאם ניתן לאבחן זאת כבר עכשיו או רק לאחר הלידה?
    3. הבנתי שיש סיכוי שאצטרך ניתוח אחרי הלידה, האם לאחר ניתוח כזה נתן להיכנס להריון שוב ואחרי כמה זמן מומלץ?

    תודה רבה!
    תשובתך מאד דחופה לי כדי לקבל החלטה האם לבצע דיקור מי שפיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הדחיפות של ...

    ד''ר דוד נויפלד
    13/07/2010

    מי שפיר. למיטב ידיעתי אין מניעה מבצוע הדיקור.
    לגבי תיקון: קודם להבדק ע"י כירורג ואולי גם אולטראסאונד.
    אם אכן יש שבר סביר שבהריון הבא יחמיר ולכן רצוי לתקן. להמתין כשנה עד להריון הבא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו