חשש לבקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש לבקע
    עמית
    10/11/2010

    אני בת 27 ספורטאית במקצועי, עובדת פיזית לפחות שבע שעות יומיות עם הגוף. לפני חודשיים וחצי עשיתי תאונה, רכב פגע בי בעת שרכבתי על אופניים, הוא פגע בי בצד שמאל של האגן ונפלתי בגב זקוף חזק על הרצפה. עשו לי רנטגן בבית-חולים וראו שאין שברים. אבל סבלתי מכאבים קשים ביותר באיזור הבטן, הגב התחתון והאגן, אי יכולת לזוז, בטן נפוחה וחוסר יציאות במהלך ארבעה ימים מאז התאונה. עכשיו אני עדיין סובלת מכאבים קשים בצד השמאלי התחתון של הבטן מעצם האגן עד המפשעה. בעת נגיעה במקום מרגישה כאב חד. עדיין יש לי נפיחות בבטן ויש לציין שכל הזמן היא מרעישה. הכאב מקרין גם לכיוון הצד השמאלי התחתון של הגב וגורם להקטנת טווח התנועה.
    אני חזרתי לפעילות גופנית כי אין לי ברירה אחרת. איזו בדיקה אני יכולה לעשות כדי לראות למה הכאב לא עובר? ומה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש לבקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש לבקע - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    10/11/2010

    לעדי שלום רב,
    התלונות שלך יכולות להתאים לתגובה לחבלה בגב (בעמוד השדרה). בצילומים לא הדגמו שברים בעצמות כך שמדובר בחבלה לרקמה הרכה. חבלות כאלה לא ניתן להדגים באמצעי הדמייה שונים. למזלנו ישנם תהליכי החלמה טבעיים ואני מעריך כי עם הזמן מצבך ילך וישתפר. בכל מקרה אני ממליץ להבדק שוב אצל כירורג ואורטופד.
    החלמה מהירה
    ד"ר אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו