תודה,
אישית, אני לא משתמשת בשום אבקת מרק, אכן , ברוב האבקות יש מלא חומרים לא בריאים.
יש אבקות קצת יותר טובות בחנויות טבע, (גם לא משהו!)
חברת נטורפוד: מרק צמחי אורגני: מלח ים, תמצית שמרים , קמח אורז, ירקות 8% (בצל, סלרי, גזר, פטרוזיליה, שמן צמחי, כורכום.
סביר!
אך ,בינינו, לא עדיף להיכנס למטבח פעמיים בשבוע ולהכין מרק ירקות/קטניות/ פטריות .להוסיף מגוון תבלינים או עשבים (פטרוזיליה, כוסברה, כמון, כורכום, רוזמרין, שמיר, ועוד
לא צריך להיות אהרוני בשביל זה!
ראיתי גם בחנות הטבע מרק מחברת השדה: אבקת מרק אורגנית בטעם עוף, כשקראתי את האותיות הקטנות, הרכיב הראשוני היה מלטודקסטרין תירס אורגני!, זה סוכר תירס, גרוע מאד!
בברכה