האם אפיית גרנולה ביתית היא בריאה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אפיית גרנולה ביתית היא בריאה?
    גרנולה ביתית
    16/12/2016

    שלום
    אני מכינה גרנולה ביתית מהמוצרים הבאים:
    שיבולת שועל גסה
    שמן קוקוס
    קוביות פירות טריים ובננה רכה מעוכה
    2-3 כפות ממרח תמרים ביתי ללא סוכר
    מעט מאד שקדים/אגוזים

    שאלתי היא כזאת
    אני אופה הכל בערך שעה 130 מעלות. בסופו של דבר זה נהיה קראנץ' ואני מתלבטת אם זה בכלל מזון בריאות, כלומר האם זה טוב לאכול שיבולת אפוייה מאד בצבע חום. כי שמעתי פעם שלא רצוי לאכול אוכל שרוף/אפוי מידי..
    האם בכלל נשארים ויטמינים?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבולת שועל אפויה

    שושנה שרשבסקי
    17/12/2016

    שלום,
    אכן מזון שרוף אינו בריא
    אבל זה בסדר גמור להכין גרנולה ביתית
    אפייה של השיבולת שועל בחום של 130 לכ-3/4 שעה עד שעה לא בעייתית בכלל
    מה שאני מציעה זה לא להכניס לתנור את הפירות הטריים , אלא לחתוך אותם לפני האכילה
    את האגוזים להכניס ממש בסוף האפייה (לכבות את התנור להוסיף לשיבולת בתנור החם)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו