באיזה סוכר כדאי להשתמש?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • באיזה סוכר כדאי להשתמש?
    לי
    22/12/2016

    שושנה שלום
    איזה סוכר הכי ״נורמלי״ מבחינה תזונתית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    באיזה סוכר כדאי להשתמש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה סוכר הכי נורמלי מבחינה תזונתית

    שושנה שרשבסקי
    23/12/2016

    כלל ראשון: להוריד בהדרגה את כמות הסוכר מכל סוג שאנחנו צורכים!
    שמת שתי כפיות סוכר בקפה, תרד לכפית וחצי, ואחר כך לכפית וכו'
    אופים בבית, במתכון כתוב כוס סוכר, שים חצי כוס, העוגה עדיין תהיה מתוקה!

    סוכר חום (עדיף על הסוכר הלבן הרגיל), דבש, סילן
    לאחרונה יש גם סוכר קוקוס ( האינדקס הגליקמי שלו נמוך יותר, לכן נחשב לבריא יותר)
    צמח הסטיביה ( יש נוזלי ובאבקה)

    בתעשייה, משתמשים בסוגים נוספים כמו סירופ תירס ( בכל מיני שמות..), שהוא סוכר גרוע מאד
    קונים מזון מעובד, לקרוא את האותיות הקטנות, כל מילה שהסיומת שלה הוא Oz, מלטוז, סוכרוז, פרוקטוז וכו', זה הכל סוכרים, להסתכל ברשימת הרכיבים, כמה סוכר יש ל- 100 גרם, רק אז תחליטו אם לקנות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו