אילו מזונות מומלצים לבעלי דם O-?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אילו מזונות מומלצים לבעלי דם O-?
    אבנר
    21/07/2017

    שלום שושנה

    קראתי שאת מומחית לנושא התאמת מזון לפי סוג הדם.
    תודה מראש על תשובתך.

    אבנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאמה תזונה לסוג דם

    שושנה שרשבסקי
    22/07/2017

    שלום אבנר,
    בסוג דם מדברים על מזונות מועילים, אותם כדאי שיהיו קבועים בתפריט שלנו ומזונות מזיקים (אותם כדאי להימנע)
    בין שתי הקצוות יש המון מזונות שחשוב שיהיו חלק מתפריט מאוזן
    מועילים במיוחד לסוג דם O: בשר בקר (כמובן רזה איכותי), עוף ביצים (אורגניות), דגים לצד רשימה של ירקות, פירות, כו' מועילים

    הכי מזיקים: (רצוי להימנע): חיטה ומוצריה, תירס, שעועית אדומה,תפוח אדמה,עדשים ובוטנים ,אלו נחשבים כדגל אדום לסוג דם O
    רצוי להימנע גם מחלב, גבינות (אפשר גבינת עיזים, חלב סויה, פטה כבשים)

    אני רוצה להזכיר: כל אדם שונה ,סוג הדם מספר לנו משהו עליו,
    ויחד עם הסיפור האישי שלו, ניקח גם את הנתון הזה על מנת לדייק בתכנית תזונתית מדויקת לו יותר.

    תוכל למצוא רשימות של כל המזונות המועילים, הנייטרלים והמזיקים (והרבה יותר מזה) בספרו של ד'אדאמו "לחיות לפי סוג דם שלך",
    אם יש בעיות בריאותיות, כמובן שצריך לפנות למטפל.
    בברכה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושנה,אני לא מאמין,את כנראה לא ישראלית במובן החיובי,בזכות תשובתך המהירה

    אבנר
    22/07/2017

    ברשותך,מקווה שלא תהיה זו טירחה גדולה מדי
    אני בן 77,לפני כ-5 שנים בלוטת התריס לא תיפקדה היטב.
    הוצע לי לצרוך כל יום קמצוץ אצות ים מיובשות ותוך כמה חודשים הערכים התכנסו לאמצע הטווח וכך זה מאז.אני ונה 2-3 סוגי אצות,עוחן,מערבב ובבוקר מכניס לצלחת עמוק קטנה,מרטיב וא"חכ מפזר על הסלט.
    אבל...הובהר לי שאסור לי לאכול ירקות ממשפחת המצליבים.
    הסיבה-הם מונעים ספיגה של היוד.
    שאלתי-האם אידוי או אפיה מבטלים את התכונה הזו ולחילופין אם אני מפריד בלוחות הזמנים בין אכילת מצליבים לאוכל אחר,האם הפרדה זו מספקת?

    שבוע טוב והמון המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת התריס ומצליבים

    שושנה שרשבסקי
    27/07/2017

    שלום אבנר,
    קודם כל סליחה על אחור התשובה, רק עכשיו ראיתי את המשך השאלה שלך.
    קודם כל יופי שהצלחת לאזן את הבלוטה על ידי תזונה ללא תרופות.
    לגבי המצליבים, לאחר בישול או אפייה, אתה יכול לאכל אותם ,
    הפרדה לא עוזרת, חשוב לבשל אותם בכל מקרה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושנה,אין כמוך.רב תודות לך.

    אבנר
    27/07/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו