מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתית תה אחרי ארוחותכרמלה20/10/2017
לשושנה שלום רב,
האם נכון לומר שאם שותים תה אחרי האוכל זה גורם לאנמיה מהסיבה שפוגע בספיגת הויטמינים ברזל וכו',האם זה גם נכון לגבי שתיית משקה של קקאו?
מה אפשר לשתות אחרי כול ארוחה מבלי לאבד את הויטמינים ובעיקר ברזל?
בתודה מראש למענה
כרמלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתייה אחרי ארוחות
שושנה שרשבסקי21/10/2017שלום כרמלה,
הדרך הרצויה היא לשתות בין הארוחות
חצי שעה לפני הארוחה ושעתיים לאחר ארוחה גדולה (מיצי הקיבה מהולים במים עובדים פחות טוב), גם לא מומלץ לשתות בתוך הארוחה. כמובן אם צמאים שותים קצת אך
אכן לא רצוי לשתות תה שחור לאחר הארוחה, נמצא שפוגע בספיגת הברזל (במחקר לפני הרבה שנים מצאו שבאנגליה בו היה נהוג לשתות תה שחור לאחר כל ארוחה, מחצית הילדים סבלו מאנמיה)
לא רצוי לשתות משקה של קקאו אחר ארוחה גדולה, משקה קקאו הוא חלק של ארוחה קלה, בוקר, ערב.
בכל זאת אם רוצים לשתות אחר ארוחה, לשתות חליטה של צמחים, מוכרים שפע של חליטות צמחים בשקיות "תה", אפשר לבחור כל טעם שאוהבים.
שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתיה אחרי הארוחות
כרמלה24/10/2017שלום שלומי,
אם כך, אפשר לשתות, כמו שנהגתי כול הזמן לפני ואחרי הארוחות
בבוקר חליטת תה צמחים של קמומיל ללא קופאין
ואת זאת אני נוהגת לשתות אחרי דייסת קווקר עם תוספת של גרעיני דלעת וחמניות ושומשום הכול כמובן טחון,
ובצהריים אחרי ארוחה בשרית עם תוספת של ירקות כוסמת ועדשים אני שותה מיץ רימונים סחוט טבעי בתוספת של סודה,
בערב פרוסת לחם עם גבינה ולאחריה אני שותה משקה קקאו
טבעי עם חלב אורז
מה דעתך על כך אני לא פוגעת בספיגת סידן או ברזל?
בתודה רבה מראש כרמלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך, שתייה אחרי הארוחות
שושנה שרשבסקי24/10/2017שלום כרמלה,
אני ממליצה שתשתי את הרימון עם הסודה בין הארוחות, ולא בתום הארוחה, וכך תהני יותר מהמיץ הנהדר הזה
בוקר וערב בסדר גמור
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתייה אחרי הארוחות
שלומי כהן25/10/2017שלום רב כרמלה.
שלום רב לך...רק רציתי להגיד לך שאת לא פוגעת בספיגת הסידן או ברזל בגוף...
צריך לשתות לאורך כל היום וכמובן לגוון במקורות שונים כמו מים,תה וחליטות תה,ואפשר גם מיצים טבעיים וגם מיץ ממותק....העיקר לא להגיע למצב שאת מיובשת מבחינת כמות הנוזלים בגוף....
תשתי אחרי כל ארוחה,בין הארוחות ואגב זה מה שאני עושה,אני שותה אחרי כל ארוחה וגם קצת בין הארוחות והכל בסדר גמור!וככה צריך לעשות אני חושב מבחינת נוזלים בגוף..
אני ככה נוהג בתזונה שלי,אני שותה אחרי כל ארוחה ובין הארוחות ולאורך כל היום מים,הרבה מים אני שותה ותה/חליטות תה בין הארוחות ומיץ ממותק שאני שותה גם כן.
אז לפי דעתי זה לשיקולו של כל בנאדם באופן אישי...אין כאן כן נכון/לא נכון,מות/אסור.......פשוט לשתות זה הכל.....תשתי לפני כל ארוחה/אחרי כל ארוחה,בין הארוחות העיקר לשתות לאורך כל היום ולגוון במקורות של השתייה!
זה הדבר הכי חשוב!(אמרתי לך איך אני נוהג מבחינת השתייה)
וכל אחד יעשה מה שטוב לו..
שוב לשתות לאורך כל היום.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


