שתית תה אחרי ארוחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתית תה אחרי ארוחות
    כרמלה
    20/10/2017

    לשושנה שלום רב,
    האם נכון לומר שאם שותים תה אחרי האוכל זה גורם לאנמיה מהסיבה שפוגע בספיגת הויטמינים ברזל וכו',האם זה גם נכון לגבי שתיית משקה של קקאו?
    מה אפשר לשתות אחרי כול ארוחה מבלי לאבד את הויטמינים ובעיקר ברזל?

    בתודה מראש למענה

    כרמלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתית תה אחרי ארוחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתייה אחרי ארוחות

    שושנה שרשבסקי
    21/10/2017

    שלום כרמלה,
    הדרך הרצויה היא לשתות בין הארוחות
    חצי שעה לפני הארוחה ושעתיים לאחר ארוחה גדולה (מיצי הקיבה מהולים במים עובדים פחות טוב), גם לא מומלץ לשתות בתוך הארוחה. כמובן אם צמאים שותים קצת אך

    אכן לא רצוי לשתות תה שחור לאחר הארוחה, נמצא שפוגע בספיגת הברזל (במחקר לפני הרבה שנים מצאו שבאנגליה בו היה נהוג לשתות תה שחור לאחר כל ארוחה, מחצית הילדים סבלו מאנמיה)
    לא רצוי לשתות משקה של קקאו אחר ארוחה גדולה, משקה קקאו הוא חלק של ארוחה קלה, בוקר, ערב.

    בכל זאת אם רוצים לשתות אחר ארוחה, לשתות חליטה של צמחים, מוכרים שפע של חליטות צמחים בשקיות "תה", אפשר לבחור כל טעם שאוהבים.
    שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיה אחרי הארוחות

    כרמלה
    24/10/2017

    שלום שלומי,
    אם כך, אפשר לשתות, כמו שנהגתי כול הזמן לפני ואחרי הארוחות
    בבוקר חליטת תה צמחים של קמומיל ללא קופאין
    ואת זאת אני נוהגת לשתות אחרי דייסת קווקר עם תוספת של גרעיני דלעת וחמניות ושומשום הכול כמובן טחון,

    ובצהריים אחרי ארוחה בשרית עם תוספת של ירקות כוסמת ועדשים אני שותה מיץ רימונים סחוט טבעי בתוספת של סודה,

    בערב פרוסת לחם עם גבינה ולאחריה אני שותה משקה קקאו
    טבעי עם חלב אורז
    מה דעתך על כך אני לא פוגעת בספיגת סידן או ברזל?

    בתודה רבה מראש כרמלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך, שתייה אחרי הארוחות

    שושנה שרשבסקי
    24/10/2017

    שלום כרמלה,
    אני ממליצה שתשתי את הרימון עם הסודה בין הארוחות, ולא בתום הארוחה, וכך תהני יותר מהמיץ הנהדר הזה
    בוקר וערב בסדר גמור
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתייה אחרי הארוחות

    שלומי כהן
    25/10/2017

    שלום רב כרמלה.

    שלום רב לך...רק רציתי להגיד לך שאת לא פוגעת בספיגת הסידן או ברזל בגוף...

    צריך לשתות לאורך כל היום וכמובן לגוון במקורות שונים כמו מים,תה וחליטות תה,ואפשר גם מיצים טבעיים וגם מיץ ממותק....העיקר לא להגיע למצב שאת מיובשת מבחינת כמות הנוזלים בגוף....
    תשתי אחרי כל ארוחה,בין הארוחות ואגב זה מה שאני עושה,אני שותה אחרי כל ארוחה וגם קצת בין הארוחות והכל בסדר גמור!וככה צריך לעשות אני חושב מבחינת נוזלים בגוף..

    אני ככה נוהג בתזונה שלי,אני שותה אחרי כל ארוחה ובין הארוחות ולאורך כל היום מים,הרבה מים אני שותה ותה/חליטות תה בין הארוחות ומיץ ממותק שאני שותה גם כן.

    אז לפי דעתי זה לשיקולו של כל בנאדם באופן אישי...אין כאן כן נכון/לא נכון,מות/אסור.......פשוט לשתות זה הכל.....תשתי לפני כל ארוחה/אחרי כל ארוחה,בין הארוחות העיקר לשתות לאורך כל היום ולגוון במקורות של השתייה!

    זה הדבר הכי חשוב!(אמרתי לך איך אני נוהג מבחינת השתייה)
    וכל אחד יעשה מה שטוב לו..


    שוב לשתות לאורך כל היום.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו