מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פחדיםליעד15/01/2008
בחודש אפריל התנסתי בחשיש פעם ראשונה ..
ולאחר שנגעתי אחרי כמה דק' נעצמו לי העיניים לכמה שניות ולא הרגשתי בכלל וכשפתחתי הייתי ממש מבוהלת ולחוצה והתחלתי לבכות ולא הפסקתי והשפתיים היו יבשות לגמרי ורציתי מים ואמרתי לעצמי מה יש לי ואחד שהייה שם שאלתי אותו זה יעבור לי ? לא הבנתי מה יש לי
הדבר הראשון שעשיתי הלכתי לאבא שלי וסיפרתי לו ותוך כדי לא מפסיקה לבכות נכנסתי להתקלח והדבר שהכי רציתי זה לישון יום למחרת קמתי עדין הייתי מבוהלת ולחוצה והתחלתי להגיד לעצמי שוב מה יש לי אני לא בדיוק זוכרת
ואחרי כמה זמן התחילו מחשבות ששאני לא זוכרתת עכשיו כי זה כבר לא איתי
והיה לי תמחשבות תקופה ובחודש 9 התחיל לי פחד מהמוות אני אומרת לעצמי אם אני ימות ואם זה יקרה לי עכשיו והתחלתי לעבוד ואני בקושי מרוכזת כי כשזה פולש אלי או שאני נכנסת לזה או שלא יש ימים שאני מפחדת להיות לבד וככה כל יום אני קמה מפוחדת ועסוקה בזה
יש לך פתרון לזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליעד
ד''ר חיים היילפרין16/01/2008את סובלת מתסמיני חרדה שהחלו, כפי הנראה, באותה התנסות עם החשיש. (צעירים רבים חווים חרדה בפעם הראשונה בחייהם בהקשר להתנסות בסם כזה או אחר.) הפתרון לבעיה הוא לגשת לטיפול פסיכולוגי, רצוי בגישה הקוגניטיבית התנהגותית. אני מטפל בגישה זו, ובמקרים כמו שלך די לעיתים בשלושה-ארבעה מפגשים כדי להשיג הקלה משמעותית.
ולגבי השימוש בסם - זה מפתיע אותי בכל פעם מחדש עד כמה קלי דעת אנשים יכולים להיות ב"התנסויות" שלהם. ישנם דברים שהסכנה שבהם ידועה ואסור להתנסות בהם. עשו לעצמכם טובה - אל תגעו בסמים!, לא בסיגריות, לא בחשיש, לא באקסטזי, ולא בשום סם אחר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

